.

Administratieve blokkade

  • 8 March 2012
  • 65 reacties
  • 3304 Bekeken


Toon eerste bericht

65 reacties

Badge
Hier precies hetzelfde, vreemde service!
ik had mijn beltegoed op, heb hem opgewaardeert maar nu zegt hij dat tie geblokkeerd is.
kan er nu niks mee.


groeten Killermot
Badge
Heb mijn Iphone en sim gescheiden voor enkele uurtjes en nu doet alles het.
Denk dat de kreet direct actief niet altijd opgaat, 24 uur na activatie is wat veiliger als advies!?
Reputatie 5
Badge +10
ik had mijn beltegoed op, heb hem opgewaardeert maar nu zegt hij dat tie geblokkeerd is.
kan er nu niks mee.


groeten Killermot


Welkom op het forum killermot,

Wij hebben je aansluiting hersteld op het netwerk. Als je je toestel uit/aan zet zou de aansluiting weer moeten werken. Kun je me laten weten of het werkt?


Heb mijn Iphone en sim gescheiden voor enkele uurtjes en nu doet alles het.
Denk dat de kreet direct actief niet altijd opgaat, 24 uur na activatie is wat veiliger als advies!?


Het is mogelijk dat we een kleine vertraging op het netwerk hebben gehad. Hierdoor worden wijziging wat later verwerkt. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Goedendag,

ik heb een nieuwe simkaart ontvangen die ik graag wil gebruiken (oude kwaaijt en geblokkeerd). Helaas is mijn nummer nog geblokkeerd. Ik heb al een ticket gestuurd, maar zu graag willen weten of de aktiveering van mijn account ook vandaag nog zou lukken? Ticket nummer is 59108. Hoop snelst mogelijk weer te kunnen bellen. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Felix
Reputatie 2
Badge +4
Beste Felix,

Welkom op het Simyo forum!
Zojuist hebben we je vervangende simkaart gedeblokkeerd. Wij verzoeken je het toestel uit te schakelen en deze na een half uur opnieuw aan te zetten. Graag vernemen we of je hierna gebruik kunt maken van de simkaart.

Groetjes,

Manisha
Hoelang duurt het nog deze administratieve blokkade nog ik zit hier op een recratiepark en er is geen telefooncel hier.
gr;dolende ridder
Graag weer activeren is om adminitratieve redenen gedeactiveerd helaas is er in veelgestelde vragen geen enkele vraag hierover!

Ook niet de reden waarom een deactivatie is uitgevoerd!

Ook zou het fijn zijn dat je hoerover een SMS zou ontvangen met reden waarom!

Meschien een idee om het ook in mijn Simyo te laten zien dat deze sim gedectiveerd is of zelfs een activatie te plegen!

Of gewoon bij de volgende temijn de activatie te herstellen als de factuur voldaan is!

Maar dus niet niks melden en wel facturen versturen!?!?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum dolende ridder en johdekuypter,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels weer gebruik kunnen maken van de simkaart, dolende ridder.

Graag weer activeren is om adminitratieve redenen gedeactiveerd helaas is er in veelgestelde vragen geen enkele vraag hierover!

Ook niet de reden waarom een deactivatie is uitgevoerd!

Ook zou het fijn zijn dat je hoerover een SMS zou ontvangen met reden waarom!

Meschien een idee om het ook in mijn Simyo te laten zien dat deze sim gedectiveerd is of zelfs een activatie te plegen!

Of gewoon bij de volgende temijn de activatie te herstellen als de factuur voldaan is!

Maar dus niet niks melden en wel facturen versturen!?!?


We hebben je simkaart hersteld op het netwerkt. De melding 'uw aansluiting is om administratieve rekdenen buiten gebruik gesteld, kan op meerdere dingen duiden. Bijv. Afgesloten wegens niet betaalde facturern, geen btg meer. etc. Graag horen of je inmiddels weer gebruik kun maken van je Simyo simkaart

Groetjes,

Alex
heb ook een adminastrieve blokkade , is reeds al 2 maanden geleden voldaan , nu nog geen heraansluiting .
Badge +8
Hoi hhhasz,

Ik heb je reactie hier ook gevonden. Ik heb in dat topic gereageerd. Zou je je reactie voortaan op 1 plek op het forum kunnen houden? Dan vinden we hem sneller en blijft het forum overzichtelijk 🙂

Groetjes, Charlene
Vervangende simkaart vrijdag geregistreerd krijg nu nog steeds de melding
kaart om administratieve redenen geblokkeerd.
Heb het toestel al meerde malen opnieuw opgestart
Kan hier een oplossing voor worden gevonden
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Ik ben bang dat de activatie-server van Simyo afgelopen weekend een storing heeft gehad. Dit kan helaas voorkomen.

Je kunt nu of afwachten tot een moderator dit oppakt of je kunt, en dat adviseer ik je, even bellen met klantenservice.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi HappyRick,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat je geen bereik hebt met je nieuwe vervangende simkaart.

Zoals RicoK aangeeft, ging er iets niet helemaal goed in ons systeem wat betreft jouw activatie. Super lastig 😞 Helaas kun je hier zelf niet zoveel aan doen. Gelukkig hebben mijn collega's van de IT afdeling het snel in de smiezen gehad en is jouw simkaart goed op het netwerk gezet. Klopt het dat je ondertussen ook weer bereik hebt? Ik hoor het graag van je.

@RicoK, bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Angela

Reageer