Ik ben om 'administratieve redenen' afgesloten.
Dat vind ik bijzonder vervelend. Ik ben geen wanbetaler en bij eerder 'hoogverbruik', namelijk van de zomer
in Groot Brittanie/Ijsland, kon ik ook zonder afgesloten te worden, hoogverbruiken. Ik kreeg gisteren (of eergisteren) in Oostenrijk een sms of ik na het bereiken van de limiet door wou gaan met dataverbruik. Waar op ik JA terug sms.
Als ik dan vandaag in Nederland thuiskom en niet eens kan bellen en/of sms'en, maar zelf voor anderen niet bereikbaar ben, vind ik dat bijzonder on-klantvriendelijk. Ben ik niet van jullie gewend.
Ik hoop dan ook dat jullie mijn aansluiting kunnen herstellen zonder het standaard FAQ antwoord ''eerst een aanbetaling'' doen. Dat heeft in het verleden ook nooit gehoeven en ik heb ook die hoogverbruik rekening netjes en op tijd betaald.
Met vriendelijke groet,
Siranouche de Jong
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie