.

Beantwoord

Abbo overgezet en toch rekening volgende maand van Simyo?

  • 27 May 2015
  • 7 reacties
  • 117 Bekeken

"Uw aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd door Simyo. Wij zullen uw nummer op 30-04-2015 overzetten naar Telfort." En ik krijg toch een rekening voor mijn abbo kosten van Simyo voor de maand mei? Telfort heeft mijn abbo opgezegd. Moet ik dat zelf echt nog een keer gaan doen? Vreemd.
icon

Beste antwoord door Ali 28 May 2015, 16:35

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi MyraK,

Welkom op het forum.

Bij Simyo worden abonnementskosten altijd vooruit in rekening gebracht.

Je hebt nu voor april een factuur gekregen. Je nummer is op 30-4 overgegaan naar Telfort. De factuur was al opgemaakt op het moment dat je nummer werd overgezet.

De factuur zal deze week worden afgeschreven. Je hoeft de factuur niet te storneren. Ik zal een verzoek indienen om het bedrag terug te storen op je rekening
Dank Ali voor je antwoord. Het bedrag is vandaag afgeschreven. Ik verwacht de 10 euro uiterlijk woensdag 3 juni 2015 retour op mijn rekening, anders zie ik mij genoodzaakt het bedrag alsnog te storneren. Vriendelijke groet.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi MyraK,

Bij een terugbetaling kun je het bedrag binnen drie weken terugverwachten. Aankomende woensdag is het nog niet teruggestort. Araleh heeft al een terugbetaling voor je ingevuld.

Ik begrijp dus dat je alsnog gaat storneren, klopt dat?
Dag Naomi,
Ik heb gestorneerd en het bedrag al terug op mijn rekening. Had al wel verwacht dat mijn gestelde termijn door jullie niet zou worden voldaan. Je moet kunnen begrijpen dat ik niet drie weken ga wachten op een ten onrechte afgeschreven bedrag terwijl ik bij storneren het binnen drie dagen terug heb!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi MyraK,

Dat is inderdaad ook een mogelijkheid.

Gelukkig waren we er net op tijd bij, anders hadden de twee elkaar gekruist.
Ik heb de terugbetaling om laten zetten naar een afschrijving. De factuur van april zal dus terug gebracht worden naar € 0,-.

Is alles zo duidelijk?
Hallo Ruud,
Dank voor je reactie. Misschien is het mogelijk dan ook nog de sms'jes stop te laten zetten midden in de nacht dat incasso niet is gelukt en ik het bedrag van 10 euro alsnog moet overmaken? Ik heb n.l. alle rekeningen van Simyo voldaan.
Met dank alvast voor de genomen moeite en vriendelijke groet.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi MyraK,

Volgens mijn gegevens staat nu alles helemaal goed in het systeem en krijg je geen herinneringen meer, zeker niet midden in de nacht. Waarom je deze 's nachts hebt gehad is mijn onduidelijk, dit had niet moeten gebeuren.

Vriendelijke groet,

Tiury

Reageer