.

Beantwoord

Aanvraag nummerbehoud opnieuw indienen. Hoe doe ik dat?

  • 23 December 2015
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

Badge
Hallo Simyo, ik wil graag mijn nummerbehoud aanpassen, omdat het een zakelijk account is, moet ik het klantnummer nog invoeren van de vorige provider, maar dit wil niet meer, en nu? Gr. Jaap
icon

Beste antwoord door Angela 24 December 2015, 11:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jaap,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat kan gebeuren! Gelukkig kan ik je daar mee helpen :)

Allereerst heb ik de aanvraag voor nummerbehoud bekeken. Hier zie ik dat deze aanvraag niet alleen is afgekeurd op het klantnummer wat mist, maar ook wegens de datum waarvoor de overstap aangevraagd is. Omdat jij een zakelijk contract hebt, heb je een opzegtermijn van 3 maanden bij jouw huidige provider. Dit betekent dat het nummer per 15 april 2016 overgenomen kan worden.

Als je mij een privébericht stuurt met daarin het te behouden 06-nummer en het klantnummer, ga ik de aanvraag opnieuw indienen voor 15 april. Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken. De optie komt dan vanzelf naar voren. Ik zie je bericht graag tegemoet.

Bij deze wil ik je ook direct hele fijne feestdagen wensen en een geweldig 2016!

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Angela,

Het gaat om dit nummer 0654XXXXXX en het klantnummer is 55XXXXX. Dit nummer mag ik van mijn werkgever overnemen.

Groetjes,
Jaap
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Jaapmuy,

Bedankt voor je bericht. Om privacy redenen heb ik een deel van je telefoonnummer en klantnummer weggehaald :)Je gegevens stonden namelijk op het forum en niet in een privébericht naar Angela.

Ik heb de aanvraag opnieuw ingediend met jouw gegevens en met als overstapdatum 15 april 2016. Deze is nu goedgekeurd. Nu nog even wachten totdat het 15 april 2016 is ;)

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica
Badge
Bedankt.
Reputatie 2
Badge +5
Graag gedaan namens Angelica 😉.

Groetjes,
Estelle

Reageer