.

Beantwoord

Nieuwe esim voor Iphone 11, maar ik kan niet gebeld worden. Wat kan ik doen?

  • 8 March 2021
  • 5 reacties
  • 193 Bekeken

Hoi, 

Ik heb sinds een week een nieuwe e-sim via Simyo voor mijn iPhone 11. Ik combineer deze met een zakelijke sim van Vodafone. Zelf bellen, appen, etc. werkt allemaal goed, alleen kan ik niet gebeld worden: hij schakelde gelijk door naar voicemail (die heb ik ondertussen uitgezet) en geeft nu een in-gesprek toon. 

Dus: voicemail uitzetten helpt niet, niet-storen functie staat niet aan, ik ben verbonden met het netwerk, de persoonlijke lijn staat ingeschakeld. Ik kan het niet uitproberen in een ander toestel, want ik heb geen ander toestel met een duo sim optie… 

Suggesties om dit te verhelpen? Hoor graag! Groet, 
 

Lisa 

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 10 March 2021, 14:27

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Lisa,

 

Welkom op het Forum, leuk dat je een kijkje neemt!

 

Ontzettend vervelend en onhandig dat je niet bereikbaar bent op je Simyo nummer. Ervaar je verder geen problemen om met de Simyo simkaart sms'jes te versturen/ te bellen? Staat het Simyo nummer ingeschakeld als primair of secundair nummer? 

 

Groetjes,

Daisy

Nee sms-en en zelf bellen gaat prima, maar kan niet gebeld worden... Hij staat als mijn secundaire nummer, en ben door niemand bereikbaar (ook niet contacten voor wie ik heb aangegeven mijn simyo nummer te gebruiken).

Reputatie 7
Badge +6

Hi Lisa,

 

Wat vreemd! 

 

Om te beginnen heb ik je eSIM opnieuw aangemeld bij het netwerk, zou jij de telefoon voor 10 minuten helemaal kunnen uitschakelen als je dit leest? 

Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Jaaa, ik geloof dat het nu ok is! Superfijn, dankjewel! Groet, Lisa 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Lisa, 

Fijn dat het probleem inmiddels is opgelost!

Mocht je in de toekomst nog eens ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden 😊

Groetjes, 
Bas

Reageer