.

Beantwoord

Waarom kan ik niet meer bellen?

  • 18 June 2016
  • 9 reacties
  • 242 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik kan niet meer bellen met mijn iPhone. En mijn vriendin heeft hetzelfde probleem.
Is er soms een storing ?
icon

Beste antwoord door Jihane 20 June 2016, 11:11

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Al opgelost via KPN site
Reputatie 1
Badge +1
Werkte maar even. Nog steeds problemen.
Reputatie 5
Badge +10
Hee Afentoe,

Wat stond er op de KPN site voor oplossing voor je probleem?
Wil je die even delen?

Kan je wel op internet? Of is dit ook moeilijk?
Ik verwacht dat het iets met het netwerk te maken heeft maar dat kan ik niet zeggen omdat ik geen medewerker van Simyo ben.
Reputatie 1
Badge +1
Om de iPhone bij mobiel aanbieder veranderen van automatisch naar handmatig en dan
NL KPN te kiezen.

Bellen/gebeld worden naar andere simyo klanten lukt nog steeds niet. Wel naar andere providers.

Ook kan ik soms niet internetten terwijl er wel 3G staat. Gaat pas weer als ik effe op vliegtuigmodus ga en dan weer terug.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Afentoe,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat je niet kunt bellen! Ik heb even gecontroleerd of er wellicht een dekkingsprobleem is in jouw omgeving. Gelukkig is dit niet het probleem! In dat geval ga ik jouw simkaart een reset geven. Hiermee haal ik jouw aansluiting van het netwerk af en meld ik hem daarna weer aan. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit probleem op!

Mocht dit niet helpen, raad ik je aan om je simkaart even in een ander toestel te stoppen. Kun je dan wel bellen? Heb je dan beter bereik? Of blijft alles hetzelfde? Dit is een test om uit te vogelen waar het probleem precies ligt.

Hou je me op de hoogte?

@ maikel.twinnie: Dankjewel voor het meedenken! :)

Groetjes,
Jihane
Reputatie 1
Badge +1
Hallo Jihane,

Dankjewel alles doet het nu weer.
Ik was te ongeduldig en heb vanmorgen ook gebeld en die kwamen niet met dat idee maar om een nieuwe sim te versturen, en ook een voor mijn vriendin.

Hoop dat nu alles weer goed blijft gaan.

Groetjes, Theo
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Afentoe,

Fijn dat de reset heeft geholpen! Als de problemen wegblijven, kun je de nieuwe simkaart mooi als reserve bewaren :)

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Sean
Hoi ik heb het probleem dat ik niet kan bellen of gebeld kan worden. Ook loopt mijn internet steeds vast. Ik heb dit probleem vanaf vanmorgen. Gr darisha
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Darisha,

Wat vervelend dat je problemen hebt met je aansluiting. Mijn collega heeft als reactie op je eigen topic, je simkaart een reset gegeven. Heeft dit het probleem opgelost?

Groetjes,
Sean

Reageer