.

Beantwoord

Waarom hoor ik een T-Mobile bericht als ik mijn voicemail open?


Badge
Ik ben van T-moble overgestapt naar Simyo met nummerbehoud.
Als ik de Simyo voicemail instel krijg ik reacties van T-mobile.
Hoe kan dat?

Bij voorbaat dank,
Henk
icon

Beste antwoord door Jihane 14 March 2017, 12:06

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Snipje,

Wat bijzonder dat er iets fout gaat met je voicemail! Wat bedoel je precies met dat je reacties krijgt van T-Mobile? Je kunt je voicemail bereiken door zelf naar 1233 te bellen. Je hoort dan verbonden te zijn met de Simyo voicemail. Wil je me precies laten weten wat voor bericht je dan krijgt?

Dan kan ik jou vast verder helpen 😃

Groetjes,
Jihane
Badge
Bij het instellen kwan er een bericht binnen van mijn voicemailkreeg ik een bericht van 123T-mobile met een reactie op de instelling ?????
Badge
Bij het instellen kwan er een bericht binnen van mijn voicemailkreeg ik een bericht van 123T-mobile met een reactie op de instelling ????? En dat tot 2x toe.
Badge
Slordig nu beter: Bij het instellen van mijn voicemail (simkaart van Symio) kwam er een SMS-bericht, als reactie van T-mobile, mijn vorige provider.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Snipje,

Wat raar dat je een sms krijgt van T-Mobile terwijl je de voicemail van Simyo probeert in te stellen.

Ik heb gelijk onze netwerkspecialisten gebeld om te vragen wat er aan de hand kan zijn. Ze zeiden dat jouw toestel waarschijnlijk nog belt naar het nummer van de T-Mobile klantenservice. Dit gebeurt wanneer je bijvoorbeeld kiest voor de 'contactpersoon' Voicemail. Je kan het beste even deze contactpersoon verwijderen en bellen naar 06120001233. Dit is het volledige telefoonnummer van de Simyo klantenservice.

Kun je me laten weten of het heeft geholpen?

Groetjes,
Caspar
Badge
BEDANKT CASPAR. DAT WIL IK ZEKER maar het is de vraag of ik het merk. Immers mijn voicemail is ingesteld.
Laten we afspreken als ik me een maand lang niet meld met dit onderwerp dan is het opgelost.

GROET Henk
Badge +7
Hoi Snipje,

Of je het merkt, kun je heel makkelijk testen door naar je Voicemail te bellen zodra je de 'contactpersoon' voicemail hebt verwijderd. Als je dan je Simyo Voicemail hoort, is alles goed gegaan.

Zo niet, dan horen we dat graag.

Groetjes,
Samantha
Badge
Als ik bel naar 06120001233 hoor ik dit nummer is niet in gebruik.
Badge +7
Hoi Snipje,

Ooh oeps! Ik zie dat er een foutje staat in het nummer dat Caspar heeft doorgegeven. Er staat een 0 teveel. Als je belt naar 0612001233 of naar 1233, hoor je dan wel je Simyo voicemail?

Groetjes,
Samantha
Badge
Correct Samantha. Daar was ik later achter.
Probleem dus opgelost!
Dank je wel
Henk
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Henk,

Dat is goed om te zien! Fijn dat je het zelf ook had gezien en helemaal goed dat het nu opgelost is 🙂 Mocht je ons in de toekomt nog eens nodig hebben, dan zien we je graag terug op het forum!

Groetjes,
Angela

Reageer