.

Beantwoord

Hoe kan het dat mensen mij niet horen als ik bel?

  • 27 February 2020
  • 3 reacties
  • 2587 Bekeken

Als ik iemand bel, dan hoor ik hen wel, maar zijn mij niet. Ik kan wel gewoon bellen en gebeld worden.

 

Ook ontvangen ze mijn SMSjes niet, terwijl ik ze wel ontvang.

 

Ik heb de microfoon van mijn toestel getest met een voice recorde app en die werkt wel gewoon. Ook werkt Internet zowel via network en wifi wel.

 

Hoe kan dit gefixed worden?

icon

Beste antwoord door Bas 28 February 2020, 11:37

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Robbert-Jan,

Welkom op ons forum! :blush:

Zou je onze simkaart in een ander toestel kunnen plaatsen? En ook een andere simkaart in je eigen toestel? Want dan kunnen we even controleren of het nou aan je toestel ligt of aan iets anders. 

Kun je me laten weten wat er uit de kruistest komt?

Groetjes, 
Bas

Ik heb geen ander toestel. Ik heb nu wel een nieuwe simkaart aangevraagd bij Simyo en geactiveerd, maar het werk nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Robert-Jan, 

 

Wat balen dat het probleem nog niet is opgelost! Mag ik vragen of je een foutmelding krijgt bij het verzenden van de sms of lijkt het alsof de sms gewoon verzonden is? 

Is het mogelijk dat je een toestel van een kennis gebruik om de simkaart in te testen? Of dat je naar een telefoonwinkel gaat? Het lijkt er namelijk op dat het probleem aan het toestel ligt (dan niet de microfoon, maar de software), vooral omdat je aangeeft dat een nieuwe simkaart het probleem ook niet heeft verholpen.

 

Ik hoor graag van je!

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer