.

Beantwoord

Wanneer wordt de update voor de Galaxy s6 doorgegeven?

  • 27 February 2016
  • 7 reacties
  • 275 Bekeken

Wanneer wordt de update voor de Galaxy s6 doorgegeven?
icon

Beste antwoord door Ray 27 February 2016, 12:15

Bekijk originele reactie

7 reacties

Wanneer Samsung dat doet. Simyo is een online provider en heeft dus niks met telefoon updates te maken.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Noefel,

Welkom op het Simyo forum.

Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Deze vraag kan je het beste bij Samsung zelf stellen.

Laat je het weten als ik je ergens anders mee kan helpen?

Groetjes,
Sean

@Raytje bedankt weer!
Wanneer wordt de update voor de Galaxy s6 doorgegeven?
Nou Sean... Dat is dus weer een helpdesk-like reactie: niet waar dus.
Die update is er al, T-mobile geeft hem al door. Waar blijft die "beste povider"?
Wanneer wordt de update voor de Galaxy s6 doorgegeven?
Nou Sean... Dat is dus weer een helpdesk-like reactie: niet waar dus.
Die update is er al, T-mobile geeft hem al door. Waar blijft die "beste povider"?

Oh, en Vodaphone ook.
Reputatie 7
Badge +9
Nogmaals, providers staan hier buiten. Ik krijg de updates voor mijn iPhone van Apple, en niet van de provider. Een provider levert je alleen de fysieke internetverbinding tussen jouw toestel en de update server, meer niet.
Simyo is een Sim Only provider. Een provider waar je geen abonnement kan afsluiten in combinatie met een telefoon zoals bij o.a. T-Mobile. Om die reden gaven Sean en ik jou dat eerder gegeven antwoord. Simyo heeft geen enkele invloed op de updates voor jouw telefoon.

Lees hier met name de tekst onder de update van 4 maart.


Update 4 maart: inmiddels is de Marshmallow update ook in Nederland beschikbaar op de Galaxy S6 en S6 Edge – op toestellen die direct bij Vodafone en T-Mobile gekocht zijn, én ook op steeds meer zogeheten unbranded toestellen die niet direct bij een provider werden aangeschaft. Daarnaast zien we eindelijk Android Marshmallow in levenden lijve op de Galaxy S6 Edge Plus, al laat de update nog even op zich wachten.

http://www.galaxyclub.nl/samsung-galaxy-android-6-marshmallow-update


Een simpele zoektocht had je deze info al kunnen opleveren. Jij hebt waarschijnlijk een unbranded toestel dus is het gewoon een kwestie van afwachten.
Reputatie 7
Badge +10
Wanneer wordt de update voor de Galaxy s6 doorgegeven?
Nou Sean... Dat is dus weer een helpdesk-like reactie: niet waar dus.
Die update is er al, T-mobile geeft hem al door. Waar blijft die "beste povider"?


Hoi Noefel,

Jammer dat je dit zo ziet! Wij geven altijd open en eerlijk antwoord. Zo ook in dit geval. Wij zitten niet tussen een update en telefoon in. Wij als Simyo hoeven niets goed te keuren of vrij te geven. Om die reden kunnen wij jou dus ook niet vertellen wanneer de update voor jouw telefoon beschikbaar is. Sorry!

Scotsman en Raytje hebben je al wat meer informatie gegeven (bedankt heren :)) Heb je hier iets aan gehad? Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Angela

Reageer