.

Beantwoord

Waarom kan ik sommige apps niet installeren?

  • 19 April 2016
  • 1 reactie
  • 572 Bekeken

Ik heb al enige jaren (4 jaar) dezelfde telefoon (Samsung S Advance) en het komt steeds vaker voor dat ik apps niet meer kan installeren. Er wordt dan weergegeven 'je apparaat is niet compatibel met deze versie'. Heeft dit te maken met het feit dat mijn telefoon al wat ouder is of kan ik dit op enige wijze oplossen zonder een nieuw toestel aan te hoeven schaffen?
En als de enige oplossing het aanschaffen van een nieuw toestel is, waar moet ik dan op letten zodat ik zeker weet dat apps nog lange tijd 'wel' geïnstalleerd kunnen worden?
icon

Beste antwoord door Angela 20 April 2016, 10:13

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nadinespierts,

Welkom op het Simyo Forum.

Je stelt goede vragen! Ik ben alleen bang dat je niet helemaal op de juiste plek bent. Ik kan je wel een aantal tips geven over je telefoon, maar daar blijft het een beetje bij ben ik bang. Wij verkopen natuurlijk geen abonnement met telefoons. Hierdoor kan ik je minder goed helpen dan bijvoorbeeld een onafhankelijke telefoonwinkel.

Omdat jouw telefoon al wat ouder is en dus waarschijnlijk ook een oudere softwareversie heeft, kan het zijn dat sommige apps niet werken op je telefoon. Om die reden kan je deze melding krijgen. Als je de mogelijkheid hebt om de software een update te geven, dan zou je bepaalde apps kunnen downloaden. Er zijn ook bepaalde eisen voor bijvoorbeeld resolutie et cetera. In hoeverre dit voor jouw telefoon van toepassing is, durf ik niet te zeggen.

Als je een nieuwe telefoon gaat aanschaffen, dan raad ik je aan alles goed met elkaar te vergelijken. Heb je hier zelf niet zoveel kaas van gegeten? Geen probleem! Je kunt altijd terecht in een onafhankelijk telefoonwinkel. Zij kunnen je volledige voorzien van alle informatie over diverse telefoons. Daarnaast kunnen ze een telefoon aanraden op basis van jouw wensen.

Heb je hier wat aan?

Groetjes,
Angela

Reageer