.

Beantwoord

Waar is Google playstore gebleven na factory reset?

  • 4 August 2014
  • 12 reacties
  • 2392 Bekeken

Reputatie 4
Badge +7
Hallo, ik ben hier nieuw. 
Mijn smartphone (Samsung galaxy ace) heb ik terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen. Het ging allemaal perfect, op één ding na. De google playstore ben ik kwijt en valt ook niet meer te downloaden. Er wordt verwezen naar mijn provider, die zou het wel kunnen oplossen.  Duzz .... ik hoop dat jullie het kunnen. Of misschien is hier wel iemand op dit forum die het al eens heeft meegemaakt. Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Groentjuh 4 August 2014, 21:22

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het is denkbaar dat de play store geen play store meer heet door de reset. Heb jij wel een app met Market in de naam?
Reputatie 4
Badge +7
Het is denkbaar dat de play store geen play store meer heet door de reset. Heb jij wel een app met Market in de naam?


Hallo Groentjuh, dank je wel dat je meedenkt.  Ja die app heb ik gevonden, ik zal hem eens bekijken, je hoort nog van me.
Reputatie 4
Badge +7
Toch raar, na gebruik van Market veranderde de naam weer in Playstore. Rare jongens die dat uitgevonden hebben. Maar nogmaals Groentjuh..... Bedankt.  :)
Badge
Toch raar, na gebruik van Market veranderde de naam weer in Playstore. Rare jongens die dat uitgevonden hebben. Maar nogmaals Groentjuh..... Bedankt.  :)


Dat is omdat de Play Store toen de Galaxy Ace uitkwam, nog Android Market heette. Na de factory reset ging het dus weer terug naar waar het begon en toen je Market opende update Market zichzelf naar de Play Store. Even wat achtergrondiformatie, sorry als ik betweterig overkom ;)
Reputatie 4
Badge +7
Toch raar, na gebruik van Market veranderde de naam weer in Playstore. Rare jongens die dat uitgevonden hebben. Maar nogmaals Groentjuh..... Bedankt.  :)


Dat is omdat de Play Store toen de Galaxy Ace uitkwam, nog Android Market heette. Na de factory reset ging het dus weer terug naar waar het begon en toen je Market opende update Market zichzelf naar de Play Store. Even wat achtergrondiformatie, sorry als ik betweterig overkom ;)


@Damundin:  Je hoeft je niet te verontschuldigen. Ik ben met zulke reacties best wel blij, ben niet voor niets naar dir forum gekomen. Alles wat redelijkerwijs aanvaardbaar is, neem ik mee. Dank je voor de uitleg, want dat wist ik nog niet.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Renoster,

Fijn dat je er met hulp van Groentjuh en damundin uitgekomen bent 😮 Daar houden we van, hier op het forum!

Van harte welkome en veel plezier hier, Renoster en damundin!
Reputatie 4
Badge +7
Hi Renoster,

Fijn dat je er met hulp van Groentjuh en damundin uitgekomen bent 😮 Daar houden we van, hier op het forum!

Van herte welkome en veel plezier hier, Renoster en damundin!


Dankie Ernst.  Yes, dit is wel een leuk forum waar je ook even kan babbelen. Leuk nu met jouw ook kennisgemaakt te hebben.
Reputatie 5
Badge +11
Geen dank, Renoster!
Ik zie dat je je ook al 'officieel' hebt voorgesteld 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Geen dank, Renoster!
Ik zie dat je je ook al 'officieel' hebt voorgesteld :)


Ja idd. Voorstellen vindt ik eigenlijk wel net zo netjes.
Reputatie 2
Badge +6
Hey Renoster,

Het is uiteraard niet verplicht om te doen, maar wij moderators vinden het in ieder geval erg leuk om te lezen. De andere users van het forum natuurlijk ook, dan weten we met wie we te maken hebben 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Hey Renoster,

Het is uiteraard niet verplicht om te doen, maar wij moderators vinden het in ieder geval erg leuk om te lezen. De andere users van het forum natuurlijk ook, dan weten we met wie we te maken hebben :)


Hallo Dries.
Aangenaam kennis gemaakt te hebben met je. Zoals je al wel gelezen zult hebben, ik ben Jan, een Kampernaar. Aangezien mijn echte naam hier al bezet was heb ik gekozen voor Renoster S.A. voor neushoorn) en zo mag je me ook noemen, Jan is ook goed. best wel een leuk forum hier.
Badge +8
Hoi Renoster of eh.. Jan dan maar 😉,

Leuk om je hier te zien ook 🙂 Heb je al eens verder rond gekeken in het Gewoon Gezellig forum?

Groetjes,
Charlene

Reageer