.

Beantwoord

Mijn Facebook app loopt steeds vast. Wat kan ik het beste doen?

  • 26 February 2017
  • 4 reacties
  • 9059 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 10 reacties
Sinds kort, loopt regelmatig mij toestel vast als ik de app van Facebook gebruik. Er verschijnt een schermpje waarop staat dat er problemen zijn of ik wil wachten, een rapport versturen of ok. Ik kan er dan niks meer mee moet hem uitzetten, en weer opstarten daarna regelmatig op enter drukken voor het weer werkt. Zonder app geen probleem. Het gaat om een Samsung Galaxy S4 mini.
icon

Beste antwoord door Samantha 27 February 2017, 15:55

Bekijk originele reactie

4 reacties

En wat verwacht je van Simyo in deze?

Je bent overigens niet de enige gezien in de Play store.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.facebook.katana&hl=nl
Badge
Wellicht enige hulp, tips, misschien een oplossingen.
Jullie hebben meer verstand van telefoons en het gebruik daarvan dan ik.
Ik merk dat het stellen van vragen niet echt op prijs gesteld wordt met dit antwoord. Dat had ik niet verwacht.
Oh nee hoor, daarom vroeg ik dat niet. Maar in jouw startbericht kwam niet echt een vraag naar voren maar meer een soort van mededeling. We zijn hier nooit beroerd om te helpen, ook als het niet direct aan Simyo is gelinkt.

Daarbij gaf ik je een link van de Play store waar je kan lezen dat je niet de enige bent. Oplossing moet in deze dus van Facebook zelf komen.

Heb ik je toch een beetje geholpen met informatie voorziening. :)

Ik ben bang dat je op een update van Facebook moet wachten helaas.
Badge +7
Hoi Busje,

Geen zorgen, we vinden het juist leuk dat je hier op ons forum je vraag komt stellen. Je bent altijd welkom :)

Ik denk dat Ray zijn vraag stelde omdat dit geen probleem is dat wij voor je kunnen oplossen. We kunnen natuurlijk altijd met je meedenken, dat is geen probleem. Wat vaak helpt als je deze melding krijgt, is de app even verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Dit geldt overigens niet alleen voor als je deze melding over je Facebook app krijgt. Ik kreeg dit zelf laatst ook bij Snapchat en Instagram. Die apps kon ik echt niet meer openen. Na ze opnieuw te hebben geïnstalleerd, werken ze weer helemaal prima. Zal vast iets te maken hebben met dat je een te oude versie van de app hebt.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, bedankt voor je hulp! Ik weet dat je het niet verkeerd bedoeld hebt 🙂

Reageer