.

Beantwoord

Kan ik mijn batterij vervangen?

  • 5 March 2016
  • 4 reacties
  • 278 Bekeken

Badge
Is het mogelijk om de batterij van een Acer Liquid Z530 te vervangen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 March 2016, 20:43

Bekijk originele reactie

4 reacties

Wanneer je dat toestel bestelt zitten o.a. de telefoon, de batterij een lader(adapter)en een mini usb kabel in de doos.
Dus ja, de batterij kan vervangen worden.
Trouwens als de batterij vast ingebouwd was, was de batterij ook te vervangen maar dan door iemand bij voorkeur die daarvoor gecertificeerd is. En dat heeft eerder in dat geval mijn voorkeur dan dat ik zelf ga zitten prutsen.:D
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Intruder,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat is een goede vraag!

Friesian heeft je hier voor beide mogelijkheden een antwoord gegeven. Zit de batterij los in de telefoon, dan kun je hem zelf vervangen als je een nieuwe hebt besteld. Is de batterij ingebouwd in je telefoon? Dan kun je hem het beste wegbrengen ter reparatie. In sommige toestellen kun je het zelf ook nog doen, maar dit is niet aan te raden. Een monteur is hiervoor gecertificeerd en zal er voor zorgen dat alles weer werkt nadat de batterij vervangen is.

Heb je hier nog vragen over?

@Friesian, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Friesian en Angela, hartelijk dank voor jullie reactie. Daar kan ik tenminste iets mee, top.

Groetjes,

Intruder.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Intruder,

Wat goed om te horen dat de uitleg van beide duidelijk is 🙂. Als je nog verdere vragen voor ons hebt, hoor ik dit uiteraard graag van je!

Groetjes, Tiury

Reageer