.

Beantwoord

Ik kan geen sms ontvangen met mijn Galaxy S5 duos, hoe kan dat?

  • 28 March 2016
  • 7 reacties
  • 469 Bekeken

Badge
Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe telefoon: Samsung Galaxy S5 Duos. Ik heb 2 prepaid simkaarten die ik van mijn oude naar mijn nieuwe telefoon heb gezet. Alles werkt gewoon goed, behalve sms-jes ontvangen. Sms-jes kan ik wel gewoon versturen, maar sms-jes ontvangen lukt pas wanneer het toestel opnieuw wordt opgestart. Wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 28 March 2016, 17:45

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Diaan75,

Welkom op het Simyo Forum.

Zet je mobiel maar eens voor 15 minuten uit en daarna weer aan.
Mogelijk heeft dit beter effect.

Heeft het het ook?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Diaan75,

Welkom op het forum :D

Vervelend dat je geen sms'jes kunt ontvangen zeg! Ik heb je aansluiting even gereset. Om te kijken of het werkt zul je je toestel even uit en aan moeten zetten. Kun je dan wel weer sms'jes ontvangen?

Groetjes, Caspar
Badge
Ik dacht even dat het opgelost was, maar toen ik net een online betaling wilde doen bij de ING kwam het sms-je met de tan-code niet binnen. Ik heb hem nu even uitgezet en wacht even 15 minuten.

Hoi Diaan75,

Welkom op het forum :D

Vervelend dat je geen sms'jes kunt ontvangen zeg! Ik heb je aansluiting even gereset. Om te kijken of het werkt zul je je toestel even uit en aan moeten zetten. Kun je dan wel weer sms'jes ontvangen?

Groetjes, Caspar
Een kleine controle, betwijfel of dat het probleem kan zijn.

Staat de berichten app ingesteld op sms en niet op hangouts?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Diaan75,

Goed dat je jouw telefoon alsnog even opnieuw gaat opstarten. Laat je ons nog wel even weten of het opgelost is? Wij zijn natuurlijk heel erg benieuwd 🙂 Wellicht kun je ook de tip van Friesian nog even proberen als het nog niet opgelost is. Laat je het weten?

@Friesian, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela
Badge
De berichten app staat gewoon op sms. Alleen opstarten heeft geen verschil gemaakt. Maar ik heb hem 20 minuten uitgezet en dat lijkt geholpen te hebben. Want een sms van de ING met tan-code kwam meteen binnen. Heel erg bedankt voor de hulp iedereen!!

Groetjes Diana

Hoi Diaan75,

Goed dat je jouw telefoon alsnog even opnieuw gaat opstarten. Laat je ons nog wel even weten of het opgelost is? Wij zijn natuurlijk heel erg benieuwd 🙂 Wellicht kun je ook de tip van Friesian nog even proberen als het nog niet opgelost is. Laat je het weten?

@Friesian, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Diaan75,

Wat goed dat het wat langer uitzetten van je telefoon de oplossing is geweest 🙂 Super goed! Bedankt dat je dit nog even hebt laten weten. Mocht je in de toekomst nog eens vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer