Hi, ik heb een probleem met mijn SD kaart instellen als intern geheugen. Ik had al eerder een SD kaart die was ingesteld als intern geheugen maar deze is kapot gegaan waardoor ik al mijn foto's kwijt ben en ik had geen back-up gemaakt.
Nu probeer ik een nieuwe SD kaart van Kingston in te stellen als intern geheugen. Dit lukt echter niet, ik heb al meerdere stappenplannen doorlopen. Nu heb ik hem niet intern geformatteerd, maar als "Draagbare" opslag ingesteld, dan kan ik wel foto's maken. Echter, met deze optie kan ik geen foto's opslaan van Whatsapp want mijn interne geheugen zit vol. Wanneer ik probeer om apps te verplaatsen, geeft Android niet weer op welke locatie deze zijn opgeslagen, waardoor ik deze ook niet kan verplaatsen naar mijn SD kaart, wanneer ik de SD kaart intern formatteer, mist de vervolgstap of ik al mijn foto's en video's etc wil verplaatsen.
Kortom, ik heb voor mijn gevoel echt alles geprobeerd maar ik kom er niet uit. Heeft het te maken met een update die ik mis? Ligt het aan mijn telefoon? (Motorola Moto G (3rd Gen) - Android, 5)
Hoe stel ik mijn SD-kaart in als intern geheugen op mijn MOTOROLA MOTO G?
Beste antwoord door Ouael
Hey Rosemarie95,
Welkom op het Simyo forum!
Wat zuur dat je je gegevens kwijt bent. Ik kan mij goed voorstellen dat je dat nu wil voorkomen. Als ik zo je topic lees dan lijkt het alsof je inderdaad alle stappen goed gevolgd hebt. Je kan proberen te testen of de SD-kaart wel in een andere mobiel werkt. Want het kan natuurlijk ook zijn dat je SD-kaart niet werkt of dat de SD-kaart lezer van je toestel defect is. Het ligt in ieder geval niet aan de Android-versie van je mobiele telefoon.
Om te voorkomen dat je maar dingen blijft proberen zonder verder te komen adviseer ik je contact op te nemen met de klantenservice van Lenovo (Motorola is een merk van hun). Dat nummer is 020-7003980. Ik hoor het graag als je hier (inmiddels) een oplossing voor gevonden hebt.
Groetjes,
Ouael
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.