Skip to main content
Hoi,

Ik heb sinds vanochtend eindelijk mijn Samsung Galaxy S Advanced geüpdated naar Android 4.1.2, maar op een of andere manier doet mijn mobiele netwerk het nu niet meer. Het lijkt steeds aan en uit te gaan, maar het werkt niet zoals het zou moeten werken. Ik heb geprobeerd te bellen en gebeld te worden en dat lukt niet en mobiel internet werkt ook niet. Wifi doet het wel gewoon. Ik heb al geprobeerd om opnieuw op te starten, simkaart opnieuw erin, maar dat werkt niet. Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?

Dank je wel!
Hoi Zwietering,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je geen netwerk meer hebt! Dat gaan we proberen zo snel mogelijk op te lossen.



Ik heb het systeem erop nagekeken en alles zou goed moeten staan. Om deze reden heb ik een reset gegeven op jouw simkaart. Hiermee word je opnieuw aangemeld op het netwerk. Ik wil je vragen jouw telefoon uit en aan te zetten. Laat je weten of dit geholpen heeft?



Mocht dit niet werken, dan wil ik je vragen om handmatig een netwerk te selecteren en te kijken wat er dan gebeurt. Houd je mij op de hoogte?



Groetjes,

Angela

Reageer