.

Beantwoord

Wijziging bundel, maar waarom krijg ik na aanvinken voorwaarden contract een foutmelding?

  • 22 November 2015
  • 6 reacties
  • 184 Bekeken

Hoi, ik wil graag mijn bundel veranderen, naar internetgebruik 2000 MB, zodat ik kan internetten. De rest 1250 belmin zo behouden. Dan kom ik op de bundel Vastvoordelig uit, 31 euro.
Steeds krijg ik echter aan het eind een foutmelding te zien waardoor het niet lukt. Dit gebeurt na het downloaden van het contract en het aanvinken van de voorwaarden. Het contract heb ik wel, kan ik die gewoon naar jullie sturen? Ik zou het zo graag rond willen hebben!

Grtjs Chandra
icon

Beste antwoord door Naomi 23 November 2015, 19:52

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi CM Evenwel, welkom op het Simyo forum!

Slim dat je je bundels gaat aanpassen 🙂 Ik begrijp dat je wel de voorwaarden aanvinkt. Klik je daarna ook op de knop "Ik ga akkoord met de inhoud van het contract"? Wil je het nog eens proberen?

Als het niet lukt, laat je dan weten via welk apparaat je het probeert en via welke browser? Stuur je ook een printscreen mee?
Hi Naomi,

Dank voor je snelle reactie! Na het aanvinken van de voorwaarden klik ik idd ook op akkoord gaan met het contract. Maar dan komt steedsde fout medling: Sorry er ging iets mis. Pogingen daarna lukken ook niet om het te wijzigen.
Ik gebruik de Mozilla Firefox,probeer het via de laptop (Asus) en mijn Android telefoon Huawei, waarop ik Google Chrome gebruik.Hierbij stuur ik je een printscreen.
Wat ik net welbedacht,misschien ligt het aan mijn sim en niet aan de computer. Ik had jaren terug een Trrrrring,voordat dat overging op Simyo. Nummer is hetzelfde gebleven. Heeft het daar misschien iets mee te maken?

Grtjs Chandra
Reputatie 7
Badge +10
Hoi CM Evenwel,

Ah, dat heeft er zeker mee te maken! Wil je mij laten weten voor welke bundels je precies wilt gaan zodat hier geen verwarring over bestaat? Daarnaast heb ik een officieel 'Ik ga akkoord' van je nodig 😉 Dan ga ik ervoor zorgen dat onze mannen van de IT afdeling de contract verlenging van 1 jaar doorvoeren voor je.

Groetjes,
Angela
Dacht ik al! Oké top! IK GA AKKOORD :D
Ik wil graag een belbundel van 1250 belminuten, jaar voordelig= 15,- en 2000 MB voor 14,-. Totaal 29,-.
Hoe wil je officieel akkoord ontvangen?
Hierbij iig een printscreen van mijn akkoordmelding. Dank Angela nog voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +10
Dacht ik al! Oké top! IK GA AKKOORD :D

Dat is helemaal genoeg CM Evenwel! Ik heb het doorgezet voor je. Zodra het aangepast is, hoor je dit van mij.

Groetjes,
Angela

Reageer