.

Beantwoord

Wat zijn voor mij de nieuwe tarieven?

  • 14 March 2017
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Badge
Op tweakers.net en op jullie website wordt melding gemaakt van nieruwe tarieven per maart 2017.
Kijk ik naar mijn simyo pagina (100 belmin. abo) blijft daar de oude prijs van 4 euro behouden, ook na volgende maand.
Op tweakers.net wordt echter vermeld dat ook bestaande klanten van 4 naar 6 euro per mnd gaan.

Hoe zit het nu?
icon

Beste antwoord door Ray 14 March 2017, 15:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

Die bedragen die je op Tweakers ziet staan zijn de bundelprijzen en formaten voor nieuwe klanten. Wat er voor jou als klant veranderd zie je als je dus inlogt op je MijnSimyo. Sommige bundels blijven inderdaad gelijk qua prijs voor sommige klanten.
Reputatie 7
Badge +9
Edit:

Ray was me voor
Badge
Bedankt voor je snelle en adequate reaktie!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jannuh,

Goed om je weer terug te zien op ons forum!

Ik zie dat Ray en Franswon zo lief zijn geweest om je te helpen 🙂 Wat zij aangeven klopt helemaal. Op het moment dat jij als nieuwe klant een belbundel van 100 minuten wilt, ga je hier € 7,- voor betalen bij een maandabonnement en €6 ,- bij een jaarabonnement.

Als jij je bundels wilt aanpassen, zal jij ook deze prijzen gaan betalen. Je hoeft je geen zorgen te maken, want jij bepaalt zelf of je het nodig vindt om een aanpassing in je bundels te doen. Doe je dit niet? Dan behoud je jouw huidige bundel en verandert er niets 🙂 Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@Ray en Franswon, bedankt voor jullie antwoorden!

Groetjes,
Angela

Reageer