.

Beantwoord

Wat is de einddatum van mijn contract?

  • 14 March 2016
  • 6 reacties
  • 139 Bekeken

Badge
Goedemiddag, ik zou graag willen weten wat de einddatum is van mijn contract, Ik weet dat mijn contract inmiddels verlopen is maar zou toch graag de einddatum willen weten.

Dat heb ik nodig om het contract te laten overnemen. Sorry, maar ik krijg een bedrijfsmobiel.
icon

Beste antwoord door Caspar 15 March 2016, 11:05

Bekijk originele reactie

6 reacties

De einddatum van het contract staat op je Mijn Simyo - instellingen - abonnement. Staat daar geen einddatum dan is het contract maandelijks opzegbaar.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi mensFaber,

Welkom op het forum!

Heel jammer dat je weggaat maar wanneer je een bedrijfsmobiel krijgt is dat natuurlijk begrijpelijk.

Wanneer je geen einddatum ziet dan is je Sim Only inderdaad maandelijks opzegbaar. Ik heb ook naar je aansluiting gekeken en zie dat dat in jouw geval zo is. Dit kan je dus bij je nieuwe provider aangeven.

Is het zo duidelijk?

Groetjes Caspar

@Raytje bedankt voor je antwoord!
Badge
Hi allemaal, dat is duidelijk alleen willen ze bij mijn nieuwe werkgever om mij onbekende reden weten wat de einddatum was.

Is de einddatum van mijn abonnement van belang als ik mijn nummer wil meenemen naar de provider van mijn werkgever?
Badge
Ik had nog een additionele vraag, als de provider van mijn werkgever de aanvraag tot overnemen voor het eind van deze maand doet, wanneer is het nummer dan daadwerkelijk overgezet?

Thanx!
Dan kun je zeggen een maand na aanvraag van nummerbehoud, je hebt namelijk wel een maand opzeg termijn.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi MensFaber,

Goed dat je de extra vragen hier nog komt stellen 🙂

Zoals Raytje aangeeft, kun je dit inplannen voor volgende maand. Omdat jouw contract maandelijks opzegbaar is, hoef je geen einddatum door te geven 🙂 Dit is nu niet meer van belang. Alleen als je nog vast had gezeten aan een bepaalde datum was dit een belangrijk gegeven geweest.

Laat je het weten als je nog wat informatie nodig hebt?

@Raytje, bedankt voor je duidelijke antwoord!

Groetjes,
Angela

Reageer