.

Beantwoord

Wat gebeurt er met je resterende belminuten bij Sim Only?

  • 27 March 2015
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

Beste forumleden, kan iemand mij vertellen hoe lang je beltegoed bij een sim only abonnement geldig is? Wij zijn net gestart en van ons niet gebruikte beltegoed over de afgelopen maand, kan ik niets terugvinden. Of ben je dat gewoon kwijt als de nieuwe maand begint?
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 27 March 2015, 21:04

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Peterke,

Welkom op het Simyo Forum.

Je krijgt per maand een xx aantal minuten en een xx aantal mb's. Als je dat in de bundel hebt zitten!
Indien je de bundels niet op hebt, is het jammer maar helaas. Deze gaan niet mee naar de volgende maand.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Jazeker, dank je wel voor het welkom en je snelle reactie!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Peter,

Graag gedaan.
Als er vragen zijn in de toekomst stel ze gerust via het forum. Dan verveel ik mij niet!
Reputatie 7
Het is dus zaak en gelukkig bestaat deze mogelijkheid bij Simyo om je verbruik goed in te schatten, zodat je je bundels hierop kan aanpassen. Als je dit doet voor de 25e van een maand gaat de wijziging de daarop volgende maand al in.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Peterke, welkom op het Simyo forum :)

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Abonnementen.

Fijn dat maikel.twinnie je vraag al heeft kunnen beantwoorden (waarvoor dank).
De aanvullende tip van RicoK is ook erg handig, je kunt uiterlijk de 25e van de maand nog je bundel wijzigen.

Ik zie trouwens dat je enkel een belbundel hebt. Nu weet ik niet wat voor telefoon je gebruikt, maar voor de zekerheid zou je misschien de optie 'Internet op je mobiel' uit kunnen zetten.
Je zou niet verrast willen worden door kosten die je niet verwacht, gok ik zo.

Is dit allemaal duidelijk voor je?

Reageer