.

Beantwoord

wat gebeurt er als je jaarcontract verloopt?

  • 10 March 2014
  • 5 reacties
  • 740 Bekeken

Badge
Hallo,

Indien ik een jaar conract afsluit bij simyo, wat voor bedrag betaal ik na een jaar, is dit het maandelijks bedrag dat op dat moment van toepassing is ?
icon

Beste antwoord door Charlene 11 March 2014, 17:26

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Hoi arvindautar,

Als je jaarcontract verlopen is, dan verandert je aansluiting vanzelf in een maandelijks opzegbare aansluiting. Je houdt de tarieven die je binnen je jaarcontract had, tot je je bundels wijzigt. Dan kun je kiezen uit de bundels (en tarieven) die op dat moment worden aangeboden.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes, Charlene
  • Hallo allemaal,  dus als ik het goed begrijp wordt je verlopen jaarcontract na een jaar MAANDELIJKS verlengt met de tarieven van je oude jaarcontract. Je blijft dus je oude abonnements kosten houden? Stel nu dat ik na een maand of 4 (we zijn dan 16 maanden na aanvang start jaarcontract) mijn abo weer verander in een jaarcontract en tussentijds zijn de tarieven hoger geworden dan betaal ik dus meer voor een jaarcontract met dezelfde bundel als voorheen mijn oude ! Kan je dan niet beter gewoon automatisch maandelijks blijven laten verlengen?  Dit zou goedkoper zijn, of zie ik dit verkeerd? 
M.v.g Ron.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi RonE,

Je ziet dit precies goed 🙂 Zolang je niks wijzigt aan je bundel na een jaarcontract, blijf je hetzelfde tarief als waar je (stelling: 16 maanden geleden) mee bent begonnen! Ik ga er niet van uit dat er anytime soon een tariefwijziging aan zit te komen, maar hou dit op het moment van wijzigen toch goed in de gaten :D

Is het zo duidelijk geworden?
Hoi RonE,

Je ziet dit precies goed 🙂 Zolang je niks wijzigt aan je bundel na een jaarcontract, blijf je hetzelfde tarief als waar je (stelling: 16 maanden geleden) mee bent begonnen! Ik ga er niet van uit dat er anytime soon een tariefwijziging aan zit te komen, maar hou dit op het moment van wijzigen toch goed in de gaten :D

Is het zo duidelijk geworden?
                                                                                                                                                                                          


Hallo Tiury,
bedankt voor de snelle reaktie.  He is me helemaal duidelijk. Ik verleng gewoon automatisch maandelijks.  🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi RonE,

Het is goed dat je het even hebt nagevraagd, je kan dit soort dingen maar beter zeker weten 😉 Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het forum!

Reageer