.

Beantwoord

Wanneer kun je overgebleven tegoed meenemen?

  • 6 August 2017
  • 7 reacties
  • 238 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Wordt het geen tijd om mb's die je over hebt aan het eind van de maand, gewoon kunt meenemen? Immers zelf betaald., dus eigendom. Vervallen verklaren is onrechtmatig en als diefstal te beschouwen. Tijd om dit niet langer te accepteren. De provider die dat begrijpt wordt daar wijzer van en wint klanten.
Wat gaat Simyo doen?
icon

Beste antwoord door Ray 7 August 2017, 06:33

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ik denk zo van niets (maar kan me vergissen:P:D:)) . Je bent akkoord gegaan met de door Simyo gestelde voorwaarden.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Diefstal
Denk eerst wat beter na voor je over diefstal durft te spreken, denk aan het plegen van laster.
Reputatie 7
Badge +7
Als dat meenemen voor jou belangrijk is moet je overstappen. Naar Telfort bijvoorbeeld.
Bij Simyo schaf je bundels aan met de geldigheidsduur van een maand. Hiermee ben je, zoals reeds eerder vermeld, zelf akkoord gegaan. Er is dus geen sprake van diefstal.


Alle bundels die Simyo aanbiedt, zijn geldig zolang je de bundel(s) niet wijzigt. Dit zijn de bel- en internetbundels, maar ook de 4G internet en Sms Onbeperkt bundel. Bekijk de Sim Only pagina voor het huidige aanbod van alle bundels.

Als je oude bundels hebt, kun je kiezen om over te stappen naar een bel- en/of internetbundel uit het huidige aanbod. Bundels lopen van de eerste tot de laatste kalenderdag. Je kunt je bundels tot het einde van de maand wijzigen. Op de eerste dag van de nieuwe maand gaan je nieuwe bundels in.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoelang-is-mijn-bundel-geldig-74?c=37
Reputatie 7
Badge +9
Ik denk niet dat je veel meer klant wint met minuten/SMS/MBs meenemen. Ik denk dat veel meer klanten te winnen zijn met "Onbeperkt" data-bundels zoals die provider met zwart schaap en die roze provider.
Reputatie 7
Badge +9
"Immers zelf betaald., dus eigendom."

Nee, er is geen sprake van eigendom. En dus ook niet van diefstal. Waar het om gaat is dat je het recht hebt verworven om een bepaalde hoeveelheid MBs binnen een zekere periode voor een vooraf vastgestelde prijs te "consumeren". Na die periode vervalt dit recht.
Reputatie 7
Badge +7
Ik denk niet dat je veel meer klant wint met minuten/SMS/MBs meenemen. Ik denk dat veel meer klanten te winnen zijn met "Onbeperkt" data-bundels zoals die provider met zwart schaap en die roze provider.

Dat weet ik niet zeker. Voor de mensen die normaal niet zo veel gebruiken, maar wel pieken hebben in de vakantie is meenemen prettig. Zo kan je sparen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Napoleon,

Bedankt voor je feedback!

Het is niet bekend of hier verandering in komt. Zoals de Ray aangaf bieden wij bundels aan met een geldigheidsduur. Het is dus niet mogelijk om de overgebleven belminuten en MB's mee te nemen naar de volgende maand. Dit staat ook aangeven in onze voorwaarden, welke je hebt geaccepteerd voordat je klant werd.

Mocht hier ooit verandering in komen, dan houden wij onze klanten hier natuurlijk van op de hoogte! ;)

@ Ray, Friesian, Wimj12, Groentjuh en Scotsman, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer