Beste antwoord door maikel.twinnie
Bekijk originele reactieWanneer kan ik mijn jaarcontract opzeggen?
Wat zijn de voorwaarden waaronder ik mijn jaarcontract kan opzeggen?
Hallo Staakje,
Wil je je jaar contract opzeggen? Let hierbij wel op dat de contract termijn moet zijn verlopen.
Dit kan via Mijn Simyo onder mijn gegevens.
Wil je je mobiel nummer meenemen naar een andere provider? Dan vraag je bij je nieuwe provider nummerbehoud aan. De aansluiting bij Simyo is te gebruiken totdat je nummer wordt overgezet naar je nieuwe provider. Zeg je eerst je nummer op en dan pas een aanvraag nummerbehoud kan het mogelijk zijn dat je je nummer kwijt bent.
Heb ik je zo goed geholpen?
Wil je je jaar contract opzeggen? Let hierbij wel op dat de contract termijn moet zijn verlopen.
Dit kan via Mijn Simyo onder mijn gegevens.
Wil je je mobiel nummer meenemen naar een andere provider? Dan vraag je bij je nieuwe provider nummerbehoud aan. De aansluiting bij Simyo is te gebruiken totdat je nummer wordt overgezet naar je nieuwe provider. Zeg je eerst je nummer op en dan pas een aanvraag nummerbehoud kan het mogelijk zijn dat je je nummer kwijt bent.
Heb ik je zo goed geholpen?
Hoi staakje,
Zo te zien heeft maikel.twinnie al uitleg gegeven wanneer je je contract kan opzeggen. Je kunt je contract opzeggen wanneer je contract termijn is verstreken. In jouw geval is dat vanaf 1 december 2015. Tenzij er reden is om je contract te laten ontbinden. Dit is echter alleen in schrijnende gevallen en gevallen waarbij we niet aan onze Algemene voorwaarden of contractsvoorwaarden kunnen voldoen. Ik zie dat je inmiddels ook per e-mail contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Laat je me weten of je daar goed geholpen bent?
Groetjes, Tiury
Zo te zien heeft maikel.twinnie al uitleg gegeven wanneer je je contract kan opzeggen. Je kunt je contract opzeggen wanneer je contract termijn is verstreken. In jouw geval is dat vanaf 1 december 2015. Tenzij er reden is om je contract te laten ontbinden. Dit is echter alleen in schrijnende gevallen en gevallen waarbij we niet aan onze Algemene voorwaarden of contractsvoorwaarden kunnen voldoen. Ik zie dat je inmiddels ook per e-mail contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Laat je me weten of je daar goed geholpen bent?
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.