.

Beantwoord

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

  • 2 March 2016
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Hallo Simyo,

Ik ben al 4 jaar klant bij jullie, elke jaar verlengt met een jaar abbo van 19 a 25 euro pm. Kan ik nu na die 3 jaar maandelijks opzeggen ?
Ik wil graag een andere telefoon met een abbo afsluiten, of moet ik hier ook een afkoopsom voor betalen ?:?

Verder is jullie service top, ben alleen wat ontevreden dat mijn termijn bedrag altijd hoger uitvalt, aangezien ik vaak mijn data in de gaten hou.

mvg

Martijn de Vries🆒
icon

Beste antwoord door Angelica 3 March 2016, 10:30

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Martijndevries21,

Wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten als klant. Gelukkig ben je wel over ons te spreken :)

Je hebt je abonnement inderdaad verlengt op 1 januari 2016 voor een jaar. Een jaarcontract is maandelijks opzegbaar na een jaar. Dat is in jouw geval na 1 januari 2017. Het is mogelijk je abonnement af te kopen. Als je dit zou willen, zet ik het door naar mijn collega van de afdeling backoffice om dit verder met je af te handelen.

Laat je ons even weten wat je wil?

Groetjes, Angelica 🆒
Hallo Angelica,

Ik zou graag willen weten hoeveel het afkopen me gaat kosten ?

mvg

Martijn de Vries
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Martijndevries21,

Dan ga ik dit voor je doorzetten naar onze Backoffice. Zij zullen per e-mail contact met je opnemen en een voorstel voor afkoop aan je doorgeven. Jij kunt daarna je beslissing maken. Natuurlijk hoop ik dat je nog even bij ons blijft :)

Groetjes,
Angela

Reageer