.

Beantwoord

Wanneer gaat mijn nieuwe bundels in?

  • 8 March 2015
  • 3 reacties
  • 226 Bekeken

Hallo,

Ik zie dat ik al bijna door mijn internet bundel van deze maand zit.

Nu vraag ik me af: gaat mijn maand in op de eerste van iedere maand of gaat mijn maand op een andere dag van de maand in? 

Ik hoor graag de ingangsdatum van mijn nieuwe maand van u.

Hartelijk dank,

Anneloes
icon

Beste antwoord door MichD 8 March 2015, 19:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Anneloes,

Je krijgt elke 1e van de maand, je nieuwe bundels voor bellen/smsen en internetten.
Dit geldt voor elke klant met een sim-only abonnement, zowel maandelijks opzegbaar als jaarcontract.

Je zult dus helaas moeten wachten, tot 1 april aanstaande, en dus zuinig moeten omgaan met je data gebruik aangezien je buiten de bundel € 0,15 per MB betaald.
Je kunt ook tijdelijk (dus tot 1 april) de optie "internet binnen Nederland" via "mijn Simyo" uitzetten, zodat je rekening niet al te hoog oploopt.
Dit kun je doen nadat je bent ingelogt, door helemaal naar beneden te scrollen of via het submenu "instellingen".

Hoop je hiermee geholpen te hebben!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Anneloes,

Welkom op het Simyo Forum.
Mijn vriend heeft je al geholpen zie ik maar wil er wat aan toevoegen.

Bij Simyo kun je iedere maand je bundels aanpassen.
Graag adviezeer ik je om de internet bundel te verhogen.
Je gaat nu op internet tegen het buiten bundel tarief. Hiermee kan het aardig duur worden. Dus Let op mijn Simyo voor het verbruik.

Misschien een tip om dit ook door te lezen. https://www.simyo.nl/blog/nooit-meer-over-je-mobiele-datalimiet-heen/
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Anneloes,

Welkom op ons forum:) Je ziet dat je hier direct heel correct en uitgebreid wordt geholpen. Zelfs krijg je wat extra tips!:D Dankjewel heren!

Zijn al je vragen zo beantwoord Anneloes? En ben je er ook achter wat er voor zo veel meer verbruik heeft gezorgd?

Reageer