.

Beantwoord

wanneer abbo opzeggen

  • 12 June 2014
  • 5 reacties
  • 607 Bekeken

Hallo,

Ik heb mijn contract als langer dan een jaar en wil het graag opzeggen (vanwege emigratie). Tot 15 augustus wil ik mijn abbonement blijven gebruiken. Ik heb al op mijn.simyo.nl gevonden hoe ik mijn abbonement op zeg, maar ik kan niet invullen dat ik per een bepaalde datum wil opzeggen.


Klopt het dat ik het beste mijn abbonement ergens tussen 26 juli en 25 augustus moet opzeggen zodat hij per 1 september stopt? Of kan ik ook per een bepaalde datum opzeggen?

Met vriendelijke groet,
Tomma
icon

Beste antwoord door Tiury 13 June 2014, 12:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Tomma,

Leuk je op het forum te zien 🙂

Wat jammer dat je gaat vertrekken! Je zit inderdaad al in de goede richting. Omdat bij Simyo de bundelperiodes van de eerste tot de laatste dag van de maand lopen, stopt het abonnement altijd precies op de 1e van de maand.

Mijn advies is om je contract in augustus op te zeggen zodat je simkaart per 1 september uit de lucht gaat. Zo kun je er in ieder geval gebruik van maken tot 15 augustus.

Ik wil je heel veel succes wensen met het emigreren en ik hoop dat ik je vraag zo duidelijk heb beantwoord 🙂
Dag Tiury,

Duidelijk antwoord hoor. Bedankt daarvoor.

Groet,
Tomma
Reputatie 5
Badge +11
Dag Tiury,

Duidelijk antwoord hoor. Bedankt daarvoor.

Groet,
Tomma


Namens Tiury; geen dank 😮
Hallo,ik wil graag mijn abbonement opzeggen hoe snel kan dat en wat moet ik dan doen?
Badge +8
Hoi Kelly van de Weijer,

Wat jammer dat je overweegt om ons te gaan verlaten 😞 mag ik je nog vragen wat daarvoor de reden is? Dan kan ik daar misschien iets aan doen.
Jij hebt op dit moment een jaarcontract en dat loopt nog tot 28-8-2014. Als je je nummer na 28-8-2014 mee wilt nemen naar een andere provider, dan zeg je beter niet zelf op, maar vraagt nummerbehoud aan bij je volgende provider. Als je je nummer niet wilt behouden dan zeg je op via Mijn Simyo onder Mijn gegevens. Dat doe je uiterlijk 25-8-2014, zodat je abo per 1-9-2014 ophoudt.

Heb ik je vraag zo beantwoord?

Groetjes,
Charlene

Reageer