.

Beantwoord

Waarom zijn de tarieven verschillend bij twee abonnementen met gelijke bundels?

  • 8 March 2024
  • 4 reacties
  • 39 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Mijn partner en ik betalen voor 20 Gb verschillende tarieven: 9,76 en 11,92. Dit begrijpen we niet. De huidige prijzen voor nieuwe abonnees liggen lager. Moeten we ons huidige abonnement opzeggen om ook deze lagere tarieven te krijgen?

icon

Beste antwoord door Amy 8 March 2024, 13:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Mijn partner en ik betalen voor 20 Gb verschillende tarieven: 9,76 en 11,92. Dit begrijpen we niet. De huidige prijzen voor nieuwe abonnees liggen lager. Moeten we ons huidige abonnement opzeggen om ook deze lagere tarieven te krijgen?

Als je contractvrij bent, dan kun je simpelweg verlengen via Mijn Simyo. Dat zou moeten kunnen via deze link.

Dat je verschillende tarieven hebt kan ook. Dan heb je op verschillende momenten die bundels genomen. Mogelijk was een bundel op dat moment extra goedkoop.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @jolouv,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Om als bestaande klant in aanmerking te komen voor de acties kan dat door de aansluiting te verlengen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. De nieuwe bundels gaan dan in per de 1e van de volgende maand. Mocht je nog niet kunnen verlengen omdat je nog een lopend contract hebt dan kan je alleen de bundel wijzigen zonder te verlengen. Dit kan je doen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement > Bundels wijzigen. Ook hierbij gaan de bundels in per de 1e van de volgende maand.

Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. 

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +7

@Groentjuh Onze reacties hebben elkaar net gekruist zie ik, bedankt voor je reactie! 

Reputatie 1
Badge

dankjewel!

 

Reageer