.

Beantwoord

Waarom zie ik een prijsverhoging van mijn databundel?

  • 5 January 2015
  • 3 reacties
  • 286 Bekeken

Badge +1
Allereerst nog net op de valreep, de beste wensen.

Vandaag kreeg ik via playstore de nieuwe de nieuwe versie van de app. Je kunt er ook je bundels mee aanpassen. Mooi, tenzij je je mobiel even kwijt bent en iemand de bundel verhoogd of verlaagd.

Wat mij ook opvalt is dat de nieuwe prijs voor het 200 Mbyte data abbonement 20% hoger is dan de oude. Ik verander dus voorlopig geen databundel. Ik zou genoeg hebben aan 100 Mbyte.

Wat is hier de reden van? Ik las juist op nos.nl dat de prijs van Databundels flink omlaag gaat. 20% per jaar is wel ern flinke verhoging als ik dat mag benoemen.

Groet,

Wouter
icon

Beste antwoord door Ruud 6 January 2015, 16:27

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi wouteran,

Wat leuk dat je je bericht hier op het forum plaatst. Jij ook nog de beste wensen, net over de valreep;)

Allereerst wat fijn dat je de nieuwe app direct is opgevallen. Het aanpassen van de bundels is een wens van vele Simyo gebruikers:D Goed opletten dan dat je je mobiel niet verliest, maar dat is sowieso verstandig.

Over de prijswijzigingen is aan het begin van december een mail gestuurd. Als je die gemist hebt, kan het inderdaad als een verrassing komen. De prijzen zijn over de hele linie wel goedkoper geworden. De bundel die jij noemt inderdaad niet. We hebben alle bundels naar ons inzicht beter ingedeeld. Het verbruik van klanten veranderd door de jaren heen, en wij veranderen mee:)

Gelukkig kun jij het ook laten zoals je gewend bent, dan pas je de bundel gewoon niet aan;)

Merk jij niet dat je door de jaren heen meer data bent gaan gebruiken?
Badge +1
Ik heb pas sinds september een databundel, ik ben wel meer gaan bellen, maar voorak vanaf vast omdat ik daar onbeperkt bel naar vast en mobiel. Toen ik in 2008 begon met sim only belde ik 30 minuten, met het invoeren van belstatus inzicht is dit meer geworden.

Dus wellicht kan het realtime updaten van de belstatus een omzet verhoging realiseren 😛
Reputatie 6
Badge +10
Hoi wouteran,

Dankjewel voor deze tip. We zijn al een tijdje aan het bekijken of het mogelijk is om de belstatus realtime te updaten, maar dat lijkt makkelijker gezegd dan gedaan 😉. Uiteraard blijven we ontwikkelen bij Simyo, dus ik verwacht dat dit op den duur wel beschikbaar wordt!

Reageer