.

Beantwoord

Waarom wordt mijn e-mailadres niet herkend?

  • 22 October 2016
  • 9 reacties
  • 583 Bekeken

Badge
Wij hebben je net een e-mail gestuurd. Je e-mailadres klantÂżyandex.com blijkt niet te kloppen. Je ontvangt nu geen belangrijke berichten. Wijzig je adres daarom snel op Mijn Simyo. Groeten Simyo

M'n E-mail staat toch echt goed bij jullie ingevoerd.
icon

Beste antwoord door Sean 24 October 2016, 15:02

Bekijk originele reactie

9 reacties

Als het goed is ingevuld, wat bedoel je dan met "Simyo herkent het @ teken niet"?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi PeterVB,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je een e-mail van ons niet hebt ontvangen! Ik zie inderdaad dat de e-mail die wij als laatst hebben verstuurd niet is afgeleverd. Heb je de e-mails die wij eerder naar dit e-mailadres hebben gestuurd wel gewoon ontvangen?

Mijn collega's van de technische afdeling zijn momenteel aan het uitzoeken waarom de laatste mail niet is aangekomen, zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen laat ik het je weten.

Groetjes,
Sean

@Raytje, het apenstaartje wordt wel herkend, anders wordt het heel lastig mailen 😛 We moeten even uitzoeken wat er precies is gebeurd. Bedankt voor je reactie!
Badge
Krijg weer omgekeerde ? ipv. @ via SMS. Simyo kan me weer niet mailen met betaal-link. Heb nu geen link om laatste 0,77 aan Simyo te betalen. Rekeningnr. of kenmerk staan niet op Simyo facturen! Wel
Klantnummer
Aansluitnummer
Factuurnummer
maar welke te gebruiken. Wat een amateuristische lage kwaliteit en onduidelijkheid en onvermogen. Simyo is net een zolderkamer-bedrijfje dat ze dit allemaal niet op orde hebben. Welk bedrijf vermeld nu niet z'n rek.nr. op z'n facturen?!
Badge
Oh, wat vervelend. Ja, dat hoef ik niet. Ben geen klein kind!
Badge
Nou: KPN BV rek.nr. gevonden hoor.
Badge
En overgetypt en fact.nr. benut. Daaag!!!!!!!!!!!!!!!
Badge
Tot nooit meer. Met steeds buiten bundel berekenen tot aan 80 Euro of meer per maand. Sneu korte termijn verdienen.
Badge
Heb nu unlimited met toestel voor minder dan bij Simyo. KPN zuigt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi PeterVB,

Wat jammer dat je zo ontevreden bent 😞 Ik wil niet dat je met een vervelend gevoel terugdenkt aan je tijd bij Simyo. Het bankrekeningnummer staat inderdaad niet op de factuur, omdat we gebruik maken van automatische incasso's. Het bankrekeningnummer kun je wel gemakkelijk terugvinden op de website gelukkig! Dit is 'm:

Simyo
IBAN: NL52BNPA0227685180

Als je je telefoonnummer vermeldt in de omschrijving, dan komt dat helemaal in orde! Begrijp ik goed uit je berichtje dat je het bedrag van € 0,77 hebt overgemaakt aan KPN, in plaats van Simyo? KPN is wel een heel ander bedrijf 😛 We gebruiken dan wel hetzelfde netwerk, dus ik snap je verwarring!

Laat je me weten of ik dat inderdaad goed heb?

Groetjes,
Jihane

Let je er in de toekomst ook op dat we het netjes houden op dit forum? Ik heb daarom je berichtje ietwat aangepast. Voor meer informatie verwijs ik je door naar de huisregels.

Reageer