.

Beantwoord

Waarom worden tariefswijzigingen niet gecommuniceerd?

  • 23 November 2015
  • 6 reacties
  • 115 Bekeken

Badge
Of eigenlijk: meedenken met de klant.... Ik krijg een melding (pas als ik me aanmeld) dat mijn bundel niet meer wordt aangeboden, ik mag switchen maar niet meer terug. Ok...

Maar: mijn oude bundel is EXACT hetzelfde als de nieuwe bundel behalve dat hij 2 euro duurder is. WTF!

Kunnen jullie niet beter je klanten daarmee lekker maken door ze er aktief op te attenderen of zelfs pro-aktief te melden dat ze korting krijgen vanaf het moment dat dat nieuwe tarief ingaat? Klanten die niet zo vaak op jullie site komen blijven dan dus gewoon teveel betalen, ronduit belachelijk!
icon

Beste antwoord door Ray 23 November 2015, 11:20

Bekijk originele reactie

6 reacties

Het is ook per mail gecommuniceerd. Helaas komt de mail bij sommige klanten in de spambox terecht en daar kan Simyo helaas niks aan doen. Simyo is een online provider, dus is het logisch dat het online gaat.
Badge
Dankje voor je reactie maar een spamfilter is het niet, die heb ik bewust niet aanstaan.

Alle mail van Simyo (facturen / wijzigingen / belangrijke berichten...) ik zie ze staan maar niet waar ik hier op doel.

en natuurlijk is Simyo een online provider, maar ik verwacht idd wel een mail of in dit geval gewoon een pro-aktieve wijziging.
Badge
Vreemd.. buiten mijn Simyo om zie ik de oude tarieven. Lekker vaag allemaal 🙂
Reputatie 2
Badge +5
Hoi zwartje,

Bedankt voor je feedback!

Zoals Raytje aangeeft, sturen wij tariefswijzigingen altijd van tevoren per mail. Als je de tariefswijzigingen niks vindt, hoef je niets te doen. Je blijft je huidige bundels dan behouden. Het kan inderdaad zijn dat deze mails in de spambox terechtgekomen zijn. Dit kunnen wij niet controleren.

Via deze pagina kun je de tarieven terugvinden. Onder Alle tarieven vind je de oude tarieven.

Laat je me even weten of je er verder nog vragen over hebt?

Groetjes,
Estelle

Bedankt voor je hulp, Raytje 😳
Badge
Nou ja Estelle, ook jij bedankt maar zoals gezegd gebruik ik geen filter / spambox.

Maar als je aangeeft dat de communicatie in principe wel gebeurt dan is het prima zo. Ik heb de korting genomen en weer een jaar verlengd 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Zwartje,

Hmm, vreemd dat je de e-mail dan niet heb gehad! Zoals Estelle heeft aangegeven, zorgen we er altijd voor dat dit ruim van te voren gecommuniceerd wordt naar onze klanten.

Goed om te zien dat je hebt gekozen voor een verlenging inclusief de korting 😉 Goede deal! Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer