.

Beantwoord

waarom worden mijn bundels niet verdubbeld?

  • 17 September 2022
  • 10 reacties
  • 128 Bekeken

12gb in abonnement en maar 6 gb in de app ???

icon

Beste antwoord door Roeqajja 20 September 2022, 11:34

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Michael87,

Bedankt voor je bericht. Je vraag is me nog niet helemaal duidelijk, maar als ik het goed begrijp vraag je je af waarom je bundel van 6GB niet verdubbeld wordt naar 12GB. Zoals @Groentjuh zegt, worden je bundels verdubbeld als je een KPN Thuis aansluiting hebt. Je komt dan in aanmerking voor Simyo Compleet, dit kun je activeren via Mijn Simyo. In het Overzicht zie je dan een knop met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet”. Belangrijk is dan wel dat je adres in Mijn Simyo en het adres waarop je de KPN Thuis aansluiting hebt overeenkomen 😊.

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben, aarzel niet om dit te laten weten.

Super bedankt voor alle hulp heren!

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7

@Michael87 ‘Grappig’, dat je niet zelf even de extra info geeft, waar om werd gevraagd…….

Dank je voor de duidelijke info groentjuh 

Reputatie 7
Badge +9

Er bestaat geen abonnement van 12 gb

Er bestaat 6 GB, dat samen met Simyo Compleet 12GB vormt. Om die 12 GB abonnement te krijgen moet het adres (luistert nauw; hoofdletters, spaties, etc etc) waarop het Simyo abonnement loopt ook een vaste aansluiting van KPN hebben.

Mogelijk is Simyo Compleet niet goed gegaan en heeft deze persoon daarom slechts 6GB i.p.v. 12GB.

 

Reputatie 7

@Michael87 Ik sluit me volledig bij @wimj12 aan; wat bedoel je nu eigelijk? Waarmee kunnen wij je eventueel helpen? Ook een Moderator (= Simyo medewerker) zal een duidelijke vraag behoeven om je ergens mee te kunnen helpen. Zoals @wimj12 al aangaf, een moderator is maandag weer aanwezig.

Reputatie 7
Badge +7

Er bestaat geen abonnement van 12 gb, dus dat kan niet.

Maar ik heb geen zin om stap voor stap alle informatie uit je te trekken.
Dus wellicht wil een andere gebruiker dat wel, en anders moet je tot
maandag wachten op Simyo personeel. Ik stop er mee.

Nieuw abbo

Reputatie 7
Badge +7

Je zou een beetje kunnen uitleggen wat er aan de hand is,

Heb je nieuw abonnement?

Heb je je abonnement onlangs van 6 naar 12 veranderd?

Heb je onlangs internet van KPN genomen waardoor je nu twee keer zoveel data hebt?

etc.

Duidelijk dat de vraag is hoe dat dat kan ??? 

Reputatie 7
Badge +7

Ondanks die 6gb zou je best een klein beetje moeite mogen doen om een duidelijke vraag te stellen.

Reageer