.

Beantwoord

Waarom verschillen de prijzen voor 100 belminuten/sms'jes?

  • 20 September 2014
  • 3 reacties
  • 322 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik heb 2 simyo nummers en heb zojuist ingelogd om mijn verbruik en bundels te bekijken.

Nu valt mij op dat ik 1 van mijn bundels eerdaags moet gaan verlengen en dat de prijzen bij mijn ene nummer 1 euro goedkoper zijn dan bij mijn andere bundel. (en dat bij beide opties, een jaar vast of per maand opzegbaar.)

Waarom is dit???

Ik wil mijn variabele bundel (waarmee ik al ruim f 5 jaar klant ben terwijl met het andere nummer ik pas een paar jaar klant ben) graag vastzetten voor de goedkope variant maar dat kan nu juist niet.
Heel vreemd, trouwe klanten blijken nu dus minder voordeel te krijgen.......?
icon

Beste antwoord door Kim 22 September 2014, 15:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De prijzen zijn over de tijd iets veranderd. Ik denk dat jij het over de Simyo 100 bundel hebt. Die is "recent" inderdaad 1 euro duurder geworden. De andere bundels waren bij diezelfde prijswijziging goedkoper geworden.

Zolang je niets veranderd, blijft je abbonement hetzelfde. Als je jaarabbonement afloopt, gaat de stekker er niet uit. Je betaalt dan gewoon nog hetzelfde en krijgt ook precies hetzelfde, maar bent dan wel vrij om net als een maandelijks abbonement op te zeggen. Dus juist als trouwe klant kun je vast blijven zitten met oude tarieven als deze goedkoper zijn, maar ook veranderen naar nieuwer tarieven als die gunstiger zijn is mogelijk.
Badge
Beste,
Dit klopt niet wat u nu typed. Wanneer het jaarabonnement afloopt wordt de prijs verhoogd met 1 euro totdat ik wederom een jaarabonnement afsluit.

Nu heb ik 2 Simyo abonnementen waarbij ik bij het abonnement dat het oudst is een nieuw jaarabonnement af kan sluiten waar ik 1 euro meer voor betaal dan bij het andere abonnement als ik daar een jaarabonnement neem.

kan niet kloppen dus.
Badge +6
Hoi PvanOoijen, welkom op het forum van Simyo.

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen, omdat andere gebruikers met eenzelfde vraag zo makkelijker het topic kunnen vinden.

Allereerst,

Beste,
Wanneer het jaarabonnement afloopt wordt de prijs verhoogd met 1 euro totdat ik wederom een jaarabonnement afsluit.


Dat is niet het geval, het klopt wel wat Groentjuh aangeeft namelijk 🙂 Wanneer je jaarabonnement afloopt, wordt je abonnement automatisch elke keer verlengd met een maand (oftewel, je abonnement wordt maandelijks opzegbaar) waarbij de prijs niet verandert zolang je zelfs niets wijzigt.

Nu heb ik even je twee aansluitingen erbij gepakt:

Je hebt een maandelijks opzegbare Simyo Weinig waar je gebruik maakt van 100 belminuten/sms'jes voor €4,99 per maand.

Daarnaast heb je een Simyo 100 waar je €3 per maand voor betaalt, die inmiddels ook maandelijks opzegbaar is, maar het was in eerste instantie een jaarcontract.

Voor beide aansluitingen kan je ervoor kiezen om met een jaar te verlengen, maar als je gebruik wil blijven maken van 100 belminuten/sms'jes raad ik je aan om alleen de Simyo Weinig te verlengen, dan betaal je voor Simyo 100 €4 per maand, oftewel dan ben je goedkoper uit.
De andere aansluiting zou ik laten voor wat het is, omdat je dan goedkoper uit bent ;)

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? :)

@Groentjuh, dankjewel voor het meedenken!

Reageer