.

Beantwoord

Waarom staat er dat ik nieuwe bundels krijg?


Badge
Hallo,

Ik keek zojuist op MijnSimyo.nl en daar staat nu naast mijn overzicht: 19 Dagen tot je nieuwe bundes ingaan.

Dat is misschien wel mooi, misschien ook niet. Ik heb geen idee wat mijn nieuwe bundels zijn. Kunnen jullie me dat vertellen?

Vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Ray 13 March 2017, 17:28

Bekijk originele reactie

10 reacties

Hoi,

Het is niet nieuw hoor, heeft er altijd gestaan (Bij Sim only dan).

Elke eerste van de maand staan je bundel(s) weer op hun hoogste waarde. Dus elke maand krijg je weer verse nieuwe bundels. Morgen staat er 18, overmorgen 17 enz. enz.
Badge
Ach wat stom. Dat had ik kunnen en moeten weten.
Ik raakte in de war omdat "mijn jaar" bijna om was. Dat duurt namelijk nog iets langer,

Bedankt voor je antwoord.
Haha, kan gebeuren toch.. En graag gedaan 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hi Sip,

Welkom op het Simyo Forum!

Goede vraag 😃 Scherp dat je hierop let, ook! Ik zie ook al dat je je antwoord al hebt van Ray. Super! 🙂 Zoals hij zegt gaat het niet om nieuwe bundels, maar gewoonweg om je volgende bundels. Als jij niks veranderd hebt, dan wordt er niets anders.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@ Ray, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane
Badge
Toch nog wel een vraagje:

Ik las vanmiddag dat 4G nu gratis geactiveerd kon worden. Dit stond ook in de app. Via de app heb ik 4G (gratis) dus aangezet. Krijg ik een paar minuten later een email dat mijn nieuw contract per 1-4-2017 ingaat. Ook moet ik 4 Euro kosten betalen voor buiten de bundel???
Vraag 1: Waarom moet ik nu 4 euro betalen?

Vraag 2: Ik heb nu een contract tot eind mei. Nu heb ik 100 min + 500Mb (en 500Mb) gratis voor 10 euro. Wat is mijn bundel na eind mei, en wat moet ik dan betalen?

vr gr
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sip,

Ik kan me voorstellen dat deze punten vragen bij je oproepen! Goed dat je ze bij ons komt stellen. Ik ga mijn best doen om je verder te helpen.

In het systeem vind ik terug dat 4G succesvol aangezet is en dat je hier nu gebruik van kunt maken. Super! Dat is in ieder geval 1 punt wat helemaal goed gaat. Het punt wat ik niet helemaal begrijp, is het bericht waarin gemeld wordt dat je een nieuw contract hebt per 1 april. Dit zie ik namelijk niet terug. Kun je mij vertellen wat er precies in de e-mail stond? (let op dat je jouw 06-nummer even uit te tekst haalt als je het kopieert). Kan het zijn dat dit hetzelfde probleem is al beschreven in dit topic?

Om in te gaan op je 1e vraag; ik zie geen buitenbundelkosten staan. Kun je mij vertellen waar je dit precies ziet op Mijn Simyo en of erbij staat waarvoor deze kosten in rekening gebracht worden? Maak je niet te veel zorgen, de kosten zie ik niet staan. Dat betekent vaak dat ze er ook niet zijn!

En als laatste je 2e vraag. Als jij niets verandert aan je abonnement, blijft deze na de einddatum hetzelfde. Je betaalt hetzelfde en je krijgt dezelfde bundels 🙂 Je abonnement wordt maandelijks opzegbaar en je kunt je bundels 1 keer per maand wijzigen net zoals je dit nu kunt doen. Heb je daar nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Badge
@Angela

Ik heb even 2 screenshots gemaakt. Hopelijk kun je er iets mee.

Bvd


Badge +7
Hoi Sip,

Bedankt voor je printscreen! Nu snap ik al wat er mis gaat. Waarschijnlijk heb je 4G aangezet via de app, klopt dat?

Bij een aantal klanten gaat er iets mis zodra ze 4G aanzetten via de app. Bij hen wordt de internetbundel stopgezet per 1 april. Bij jou is hetzelfde het geval. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Onze technische afdeling is ermee bezig dit probleem op te lossen, zodat je internetbundel per 1 april toch nog doorloopt.

Dit verklaart ook meteen de € 4,00 die je ziet. We factureren de abonnementskosten altijd een maand vooruit. Je abonnementskosten van de maand april staan dus op de factuur van maart. Dat is wat je daar ziet. Deze € 4,00 zijn je abonnementskosten voor je belbundel van de maand april. Dit kun je ook aan de datum op je printscreen terugzien. Dit zijn dus geen buiten bundel kosten, maar je abonnementskosten voor de volgende maand.

Omdat je internetbundel wordt stopgezet, zie je alleen € 4,00 staan. Als onze technische afdeling straks je internetbundel weer heeft goed gezet, komt hier de € 6,00 van je internetbundel bij te staan. Hou daarom je Mijn Simyo goed in de gaten.

Is het zo iets duidelijker voor je wat er aan de hand is?

Groetjes,
Samantha
Badge
Klopt. Via de app heb ik 4g aangezet.
Bedankt voor je reactie. Ik houd het in de gaten.

Vr gr
Badge +7
Hoi Sip,

Fijn dat je het doorgeeft, nu weten we in ieder geval waardoor het komt. Bedankt!

Als je nog andere vragen hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

Reageer