.

Vraag

Waarom krijg je als nieuwe klant meer voordeel, dan de bestaande klant?

  • 19 October 2023
  • 9 reacties
  • 179 Bekeken

  • Beginner
  • 2 reacties

Waarom krijgt een nieuwe klant meer voordeel dan een reeds bestaande vaste klant?


9 reacties

Reputatie 3
Badge

Omdat men nieuwe klanten wil binnenhalen.

Bestaande klanten zitten tegenwoordig bij Simyo gedurende de contractperiode vast en moeten gedurende die periode het afgesproken bedrag betalen.

De tijd dat het als bestaande klant ook mogelijk was om mee te doen aan kortingsacties bij Simyo is helaas voorbij.

 

Reputatie 7
Badge +6

HJE Hoe lang loopt jouw contract nog?

LS,

Mijn contract loopt nog tot April 2024.

Met vriendelijke groet H.J.Eikenbroek 

T/m 25 April 2024

Reputatie 7
Badge +9

Vanaf 4 maanden voor het einde van jouw contract kun je indien gewenst verlengen. Met verlengen stap je over naar dezelfde tarieven als voor nieuwe klanten gelden.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @HJE,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt. Ik kan het me voorstellen dat je je afvraagt waarom nieuwe abonnementen geen inflatiecorrectie toegepast krijgen.

Bijna al onze concurrenten (ook voordeelspelers) passen inflatiecorrectie toe. Dat doen ze alleen voor klanten die langer dan 3 maanden klant zijn. Daarmee kunnen ze de prijzen voor nieuwe klanten lager houden. Daarin gaan we nu mee om de concurrentie aan te kunnen blijven gaan.

Wat @Groentjuh zegt klopt helemaal en dit raad ik ook zeker aan! Bedankt voor je hulp :).

Groetjes,
Roeqajja

Ik ben al jaren klant van Simyo, 12000 mb en 600 belminuten (met Kpn verdubbelaar) per maand voor 13,00

Heb van de week Simyo een nieuwe klant aangebracht 20.000 mb en 400 belminuten voor 9,00 euro, ik vind dit een groot verschil en ga overstappen naar een andere provider.

Als je een nieuwe abonnement neemt bij Simyo met nummerbehoud dan krijg je de nieuwe (lagere) tarieven. Dat is die wat anders dan je bundels wijzigen want dan houdt je de oude (hogere) tarieven. Zo heb ik nu meer data voor minder geld 💰. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Luziana,

Bedankt voor je bericht. Het is begrijpelijk dat je hier vragen over hebt! Zojuist heb ik even meegekeken op je aansluiting en zie ik dat je jouw aansluiting kan verlengen. Zo kan je als bestaande klant in aanmerking komen voor de acties die nu op onze website staan. Verlengen doe je via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. De nieuwe bundels gaan dan in op de 1e van de volgende maand. 

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer