.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen melding dat mijn bundels goedkoper kunnen?



Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Dat begrijp ik allemaal wel, ik reageerde alleen op de opmerking dat Simyo de tarieven voor klanten niet zou mogen verlagen. 

Reputatie 7
Badge +9

Simyo kan toch de tarieven voor bepaalde bundels verlagen, daar is geen mijn Simyo omgeving voor nodig.

 

Het verlagen van een bundeltarief levert in Simyo’s optiek een nieuw product op en klanten moeten daar bewust voor kiezen. Simyo zal klanten nooit dwingen een andere bundel te nemen. Bestaande bundels met een bijbehorend tarief veranderen nooit, en klanten die niets doen blijven deze bundels tot in lengte van dagen gebruiken. Dit kan in het voordeel van de klant werken, zo heb ik jarenlang kunnen profiteren van een goedkope belbundel lang nadat dit product uit het assortiment van Simyo was verdwenen. Maar in het geval van @Sanne Roos is het andersom, en werkt het aanhouden van een oude bundel in je nadeel. Het loont dus om af en toe even op de website of de app te kijken of je voordeliger uit bent met een andere bundel.

Reputatie 1
Badge +1

Simyo kan toch de tarieven voor bepaalde bundels verlagen, daar is geen mijn Simyo omgeving voor nodig.

 

Beste Netvista, denk je dat een provider zomaar in haar, jouw of mijn Simyo omgeving een wijziging mag aanbrengen?

Reputatie 1
Badge +1

De provider mag niet zomaar je bundels, tarieven voor jou wijzigen.

Waarom zou het niet toegestaan zijn om zomaar de tarieven te verlagen?

Beste Sanne.

De provider, Simyo, maakt via een aantal kanalen bekend welke veranderingen er plaatsvinden. Het is jouw verantwoordelijkheid om dit in de gaten te houden en naar wens aan te passen. De provider mag niet zomaar je bundels, tarieven voor jou wijzigen.

Heb een fijne zondag ondanks de huidige corona situatie.

Reageer