.

Beantwoord

Waarom kreeg ik geen waarschuwing dat ik buiten mijn databundel kwam?

  • 1 June 2016
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Badge
Afgelopen week zag ik ineens op de app dat ik mijn internet tegoed had overschreden.
Waarom kreeg ik geen waarschuwing?
icon

Beste antwoord door Angela 2 June 2016, 11:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Yvonne59,

Wat vervelend dat je geen melding hebt gehad over het overschrijden van je internetbundel. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik heb direct contact gehad met de netwerkspecialisten van KPN. Zij hebben mij kunnen vertellen dat het waarschuwingsprofiel niet goed aangemeld staat op jouw aansluiting. Op mijn beurt heb ik dit direct doorgezet naar onze IT afdeling. Zij gaan ervoor zorgen dat het waarschuwingsprofiel weer toegevoegd wordt voor je. Let erop dat je deze maand je verbruik nog even goed in de gaten houdt via de Mijn Simyo App.

Ik heb je een e-mail gestuurd met daarin verdere uitleg hierover. Heb je deze ontvangen?

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Angela,

Wat fijn dat je zo snel reageert en ja, de mail heb ik ontvangen.
We stonden op de camping en de wifi viel steeds weg.....vandaar het overschrijden van de internetbundel.
Op het moment dat ik er aan dacht, keek ik op de app en heb toen gelijk mobiele gegevens uitgezet.....
Hartelijk dank voor de goede service!!

Groetjes, Yvonne.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Yvonne59,

Mooi dat het opgelost is. Heel goed van je dat je je mobiele gegevens gelijk hebt uitgezet. Gelukkig krijg je vanaf nu gewoon wel een waarschuwing wanneer je buiten je internetbundel dreigt te gaan :D

Groetjes,
Caspar

Reageer