.

Beantwoord

Waarom kan ik niet verlengen?

  • 1 May 2016
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Badge
Ik ben al zeker 4 jaar klant en ik kreeg vandaag 1000MB gratis.
(Ik heb deze maand dus 100min. voor €3 en 500MB voor €7 + 1000MB als cadeautje. tnx)
Dus ingelogd om het een en ander te checken en zie dit: "Je contract is afgelopen. Verleng hier je abonnement."
Ik wil natuurlijk mijn abonnement verlengen, want 500MB extra erbij voor dezelfde totaal prijs (€10). Dus ik volg de link, maar op de volgende pagina... de knop om mijn abonnement te verlengen is wel oranje maar NIET te selecteren. ??
Dus ik kan mijn abonnement niet (meer) met 1 jaar verlengen? (Om daarna de bundels 100min +500MB te selecteren.)
Of is mijn abo. al automatisch verlengd maar nog niet zichtbaar.?
(Geprobeerd met Edge, IE, Firefox en btw. ook geen optie daarvoor in de android app, refresh en opnieuw inloggen/aanmelden maakt ook geen verschil.)
Of is er iets anders aan de hand?

(Zie bijgevoegde screendumps.)
icon

Beste antwoord door Angela 3 May 2016, 17:42

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dr.Mengede,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat je graag extra voordelig uit wilt zijn, kan ik begrijpen.

De knop 'Jaar verlengd' is oranje, omdat jij al in dit tarief zit met je belbundel. Je kunt dus je databundel selecteren en verdergaan met de wijziging zonder je contract te verlengen. Je kunt bij Simyo je contract maar 1 keer verlengen. Heb je dit al eens gedaan en is dit contract verlopen? Dan kun je jouw bundels wijzigen binnen hetzelfde tarief, zonder dat jouw einddatum gewijzigd wordt.

Laat je weten of je de databundel kunt aanklikken?

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Angela,

Dank je / U voor de snelle reactie en de uitleg.
En ja, ik heb geloof ik mijn abo (na 2 jaar) al eens verlengd.
Vaste klant hè, en redelijk tevreden. Bijna overal goed bereik / ontvangst, behalve bij ons hier in het dorp (Riel) nog steeds niet. Dat is wel balen. Maar gelukkig heb ik thuis, bij mijn ouders en in de super hier wifi.
(Ik zal daar niet verder op ingaan hier. Ik maak zo meteen een andere post daarvoor aan.)

En Ja, de (nieuwe) databundel was gewoon te selecteren. Bellen heb ik gelijk gehouden (die van €3) en geen foutmelding gekregen bij 't activeren.
Hij verschijnt nu ook netjes in mijn overzicht.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dr.Mengede,

'Je' is helemaal goed hoor!

Fijn om te zien dat het gelukt is om de bundel aan te passen 🙂 Extra voordeel is altijd leuk. Ik heb je andere post ook gezien en hier ondertussen op gereageerd!

Groetjes,
Angela

Reageer