.

Beantwoord

Waarom kan ik niet overstappen op een jaarabonnement?

  • 26 February 2017
  • 7 reacties
  • 103 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik wil graag met ingang van 1 maart overstappen op een jaarabonnement van 14 euro. Dit lukt niet. Ik denk dat het komt omdat ik net mijn internetbundel heb verhoogd.
Ik krijg steeds de melding "Sorry, er ging iets mis. Je contract is nog niet bevestigd. Probeer je contract nog eens te bevestigen."

Graag informatie over hoe ik toch kan overstappen op een jaarcontract.

Groet, Anita
icon

Beste antwoord door Ray 26 February 2017, 11:12

Bekijk originele reactie

7 reacties

Als je net je internetbundel hebt verhoogd zoals je zelf aangeeft zul je een maand moeten wachten met het overstappen / verlengen naar een jaarcontract. Je kan namelijk maar 1 wijziging per maand doorgegeven.
Badge
Oo dat is jammer. Maar ik begrijp het.
Bedankt voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ab.ode,

Goed om te zien dat je ons forum opnieuw hebt gevonden voor je vraag! En natuurlijk erg leuk dat je jouw contract wilt verlengen! :)

Zoals je ziet heb ik het bericht van Ray als antwoord gemarkeerd. Deze informatie klopt namelijk helemaal. Omdat je al een wijziging aangevraagd hebt per 1 maart, kun je niet direct je verlenging doorvoeren. Op 1 maart, kun je de aanvraag wel gelijk invoeren. Deze zal dan per 1 april ingaan.

Omdat ik het wel erg jammer vind dat je nu jouw bundels niet kunt verlengen, heb ik je een cadeautje gegeven. Je krijgt 1000MB extra van me 🙂 Je kunt dit cadeautje zelf uitpakken via Mijn Simyo. Ik raad je aan dit pas vanaf 1 maart te doen zodat het de hele maand maart geldig is. Als je hem nu uitpakt, kun je de extra MB's maar 2 dagen gebruiken. Zonde natuurlijk!

Ik hoop dat je blij bent met deze tussen oplossing. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@Ray, bedankt voor je antwoord :)

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo Angela,

Ik weet niet hoe ik de extra 1000MB moet toevoegen.
Heb je een tip?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ab.ode,

Jeetje, wat lastig dat het niet lukte om je 1000 MB's cadeau uit te pakken! Ik zie dat je er ook een ander topic over hebt gemaakt, en dat het probleem intussen opgelost is door de technische afdeling 😃 Angela had namelijk heel lief 1000 MB's aan jou gegeven, maar vanwege een website-fout lukte het niet om die te activeren. Dat is nu handmatig voor jou gedaan, waardoor je nu dus 1000 MB's boven je reguliere bundel hebt. Eind goed, al goed.

Laat je het mij weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane
Badge
Alles is nu opgelost. Dank je wel!
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan, Anita 😃 Geniet nog van je weekend!

Groetjes,
Jihane

Reageer