.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn bundels niet aanpassen via Mijn Simyo?

  • 27 September 2015
  • 10 reacties
  • 135 Bekeken

  • Beginner
  • 4 reacties
Wat gaat hier mis/ Waarom werkt dit niet? Ik wil mijn abonnement aanpassen maar wanneer ik de aanpassingen bevestig geeft hij een foutmelding.

icon

Beste antwoord door Angela 28 September 2015, 15:12

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi AvD,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat is niet handig! Je behoort de bundels gewoon aan te kunnen passen wanneer jij dit wilt natuurlijk.

In de printscreen zie ik dat je Flex 4G en de 1500MB databundel wilt uitzetten. Daarnaast wil je jouw belbundel graag verlagen naar 100 minuten. Klopt dit allemaal? Dan ga ik het doorzetten naar onze IT experts. Zij gaan het dan eenmalig voor je aanpassen. Daarna zou jij het zelf ook weer moeten kunnen regelen. Ik zie jouw bericht graag tegemoet.

Groetjes,
Angela
Angela,

Dit klopt inderdaad, ik zit een paar maanden in het buitenland en wil dus zo weinig mogelijk kosten maken. Vandaar dat ik Flex 4G en de 1500 MB wil uitzetten en mijn belbundel wil verlagen naar 100 minuten.

Bedankt voor de goede en snelle service!

Groeten,

Aron
Reputatie 7
Badge +10
Dat is verstandig Aron! Zo houd je jouw kosten laag en kun je jouw 06-nummer behouden.

Ik heb het doorgestuurd naar onze IT-afdeling. Zij gaan direct bekijken waarom het misgaat. Daarnaast gaan ze de bundels eenmalig voor je aanpassen. Zodra dit gedaan is, stuur ik je nog een bericht :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi AvD,

Het is voor het grootste deel gelukt. Flex 4G en de 1500MB bundel worden per 1 oktober voor je beëindigd. Helaas hebben onze mannen van de IT-afdeling de belbundel niet kunnen verlagen naar 100 belminuten. Ze zijn op zoek gegaan naar de reden hiervan, maar deze is onbekend gebleven. Hoeveel maanden ben jij precies in het buitenland? De 100 minuten bundel is €1 goedkoper. Ik kan dit bedrag keer het aantal maanden dat jij weg bent in één keer vergoeden op jouw huidige factuur. Vind je dit een goed idee?

Groetjes,
Angela
Angela,

Super dat het omzetten van de internetbundel gelukt is! Wat betreft de belbundel, dat overmaken lijkt me een goed idee. Ik ben tot en met januari in het buitenland, dus vanaf morgen nog 4 maanden.

Hartstikke bedankt voor de service Angela, top!

Groeten,

Aron
Reputatie 4
Badge +10
Hoi AvD,

Top dat je tevreden bent 🙂 Ik heb de vergoeding op je factuur van september geplaatst. De vergoeding komt eind volgende maand online te staan. Je kunt hem dan helemaal inzien :)

Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag 🙂
Bedankt Naomi!
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan namens ons beide 🙂

Ik wens je namens Noami en mij natuurlijk veel plezier in het buitenland! Voor vragen weet je ons uiteraard te vinden. Voor mooie foto's vanuit het buitenland staan we ook open 😉

Groetjes,
Angela
Bij deze een mooie foto dan, om jullie lekker jaloers te maken! Bedankt voor de hulp en groeten vanuit nieuw-zeeland
Reputatie 7
Badge +10
Mission accomplished! Ik ben jaloers!

Geniet er lekker van AvD :)

Groetjes,
Angela

Reageer