.

Beantwoord

Waarom kan ik als bestaande klant mijn bundels niet aanpassen naar de lopende actie?

  • 27 March 2023
  • 5 reacties
  • 213 Bekeken

Waarom kan ik mijn abonnement niet aanpassen naar de condities van de website? 

Admin: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Groentjuh 28 March 2023, 10:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hallo @Erkals kun je s.v.p. iets duidelijker zijn in je vraagstelling?

Je wilt verlengen en dan lijkt er blijkbaar iets niet goed te gaan?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Erkals kun je s.v.p. iets duidelijker zijn in je vraagstelling?

Je wilt verlengen en dan lijkt er blijkbaar iets niet goed te gaan?

 

Vroeger kon je je abonnement naar het huidige tariefplan zetten door de bundels te wijzigen. Tegenwoordig kun je dat alleen door je abonnement te verlengen. Verlengen van jouw abonnement kan via deze pagina indien je niet nog vast zit aan een bestaand contract.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Erkals,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je je dit afvraagt! Ook zie ik dat je al het juiste antwoord hebt gekregen van @Groentjuh, bedankt voor je hulp 😊! 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

@JanD Bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Amy

Bedankt @Groentjuh , @Amy , voor jullie reactie. Ik ben eruit en heb mijn abonnement positief kunnen verlengen! 👍

 

 

Reputatie 7
Badge +7

@Erkals Super! Graag gedaan 😊. Bedankt voor de terugkoppeling!

Reageer