.

Beantwoord

Waarom kan ik aan het eind van de maand mijn bundels niet direct aanpassen?

  • 31 July 2014
  • 1 reactie
  • 227 Bekeken

Badge
Hai,
Ik heb vorige maand een 300 min/1000mb bundel afgesloten en kom er nu achter dat dat niet genoeg is. Toen ik eergisteren belde om het te verhogen naar 500 min, werd mij verteld dat dat pas in september ingaat (vanwege een - niet duidelijk vermelde - 4 dagen termijn). Dit is erg onhandig, want ik heb de extra minuten nodig. Kan dit aangepast worden? Anders moet ik een prepaid van een andere provider kopen om de periode te overbruggen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Groeten, Inge
icon

Beste antwoord door Dries 1 August 2014, 09:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Inge880,

Goed dat je je vraag op het forum stelt 🙂 Ik zal proberen om het je zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

Onze bundels lopen van de eerste tot de laatste kalenderdag. Op de 1e van de maand gaat dus je 'nieuwe' (volledige) bundel weer in. Je kan bij ons maandelijks je bundels wijzigen, maar dat moet wel voor de 25e van de maand worden doorgegeven. Als je een bundelwijziging tussen de 25e en de laatste kalenderdag doet, gaat de wijziging niet in op de 1e van de volgende maand, maar de maand daarna. Dit staat aangegeven op onze website en het forum, maar ook op Mijn Simyo bij de blauwe link 'Wanneer gaat een aanpassing in?'.

Nou is jouw specifieke geval net even iets anders, want jij bent op 23-07 overgestapt van prepaid naar sim only. Toen zijn je bundels pas ingegaan en heb je je belbundel naar rato gekregen. Je had dus niet 300 belminuten, maar 87. Vandaag is je volledige bundel weer ingegaan en heb je dus 300 minuten tot je beschikking. Mocht dit niet genoeg zijn, geef dan voor 25-08-2014 door dat je je bundel wil verhogen. Je nieuwe bundel gaat dan in op 01-09-2014.

Heb ik het je zo duidelijk uitgelegd?

Reageer