.

Beantwoord

Waarom is mijn belbundel niet aangepast?

  • 11 May 2016
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

Ik ben al jaren simyo klant
Enkele maanden geleden heb ik aangegeven dat ik een belbundel van €4,50 wilde hebben(200 belminuten)
Waarom betaal ik als trouwe klant dan nog steeds €5??????
icon

Beste antwoord door Angela 12 May 2016, 10:44

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hoe heb je dat aangegeven als ik vragen mag?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tsjonger17,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed om te zien dat je al zo lang klant bent van Simyo! Ik kan me voorstellen dat je in dat geval ook graag gebruik maakt van onze extra voordelige bundels.

Helaas zie ik in het systeem niet terug dat jij een dergelijke wijziging via Mijn Simyo hebt aangevraagd. Je hebt hier dan ook geen bevestiging van gehad via een e-mail. Op het moment dat jij graag gebruik wilt maken van dit voordelige tarief, zal je jouw contract met 1 jaar moeten verlengen. Dit doe je door te klikken op de optie 'jaar verlengd'. Zie je deze staan?

Nadat je jouw bundels hebt uitgekozen, klik je onderaan op bevestigen. Hierna is het van belang dat jij jouw nieuwe jaarcontract nog bevestigd. Als je dit niet hebt gedaan, dan kan de wijziging ook niet doorgevoerd worden. Kan het zijn dat je niet alle stappen doorlopen hebt? Zou je dit nogmaals willen proberen via Mijn Simyo en mij een seintje willen geven? Ik kan dan direct voor je nagaan of de wijziging nu wel netjes doorgekomen is. Ik hoor het graag van je.

@Raytje, bedankt voor het meedenken :)

Groetjes,
Angela
Ik heb eind vorige maand ook verhoging aangepast, en dit is ook bij mij niet doorgevoerd. Ik wil van 100 naar 200 minuten en kan dit ook nergens in het systeem meer terug vinden. Ik weet wel zeker dat ik een bericht gehad dat ik tot 1 juni moest wachten tot het in zou gaan.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Inge48,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat jouw aanpassing niet is doorgekomen. Weet je zeker dat je alle stappen hebt doorlopen?

Ik zie dat de bundels nu wel zijn aangepast, je nieuwe bundels gaan in op 01-07-'16. We hebben je hiervan een bevestiging per e-mail toegestuurd, heb je deze ontvangen?

Groetjes,
Sean
Heb ik ontvangen, het is geregeld via Facebook.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Inge48,

Goed dat het alsnog met je geregeld kon worden! Heel fijn dat je het nog even aan ons hebt laten weten zodat wij ons geen zorgen meer hoeven te maken 🙂 Mocht je in de toekomst nog eens vragen hebben, laat je het dan weten. We helpen je graag.

Groetjes,
Angela

Reageer