Per 1 nov stap ik over naar KPN (tv, internet en vast telefonie). Bij de aanvraag op de website Consumentenbond telecomvergelijker heb ik aangegeven op het aanvraagformulier dat ik ook een Simyo abonnement heb. Daardoor zou ik een voordeeltje krijgen nl dubbele data en belminuten. Op de website van de Consumentenbond telecomvergelijker staat vermeld ook het voordeel (=dubbele data en belmin als je een bestaande KPN/Simyo mobiel abonn hebt). Van KPN kreeg ik een bevestiging voor de overstap van tv, internet en vast telefonie. Maar in de bevestiging staat geen woord over dubbele data en belminuten. Ik vraag me af of dat goed gaat. Ik heb ingelogd op MijnSimyo maar daar staat ook geen info cq bevestiging of activeerknop voor dubbele data en belminuten.
- Heeft Consumentenbond alles goed doorgegeven aan KPN?
- Heeft Simyo het verzoek gekregen voor dubbele data en belminuten van de Cons Bond telecomvergelijker?
- Heeft Simyo van KPN een verzoek gekregen om de dubbele data en belmin te activeren?
- Krijg ik wel dubbele data en belminuten ? Zo ja per wanneer?
Ik heb deze vragen al gesteld aan Cons Bond telecomvergelijker. Het enige wat ik te horen krijg is dat ik met KPN contact moet opnemen. Ik heb gebeld met KPN maar de telefoniste ziet in het systeem alleen dat wat ik al op mail heb gehad nl bevestiging van de overstap van het Alles in 1 pakket. Vandaar deze vragen aan Simyo.
Vriendelijke groet
LL