.

Beantwoord

Waarom heb ik geen bevestiging gehad van mijn wijziging?

  • 29 April 2016
  • 7 reacties
  • 130 Bekeken

Eerder deze maand heb ik mijn bundel aangepast, ik kan nu alleen niet meer terugvinden dat ik dat gedaan heb.
Ik las in een ander topic dat ik een melding zou moeten hebben gekregen dat ik mijn bundel gewijzigd is, maar dit heb ik niet gekregen.
Kan ik dit ergens zien, en zo ja waar? of zou iemand kunnen kijken of mijn bundel aangepast is?
icon

Beste antwoord door franswon 29 April 2016, 16:56

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi miriamm,

Welkom op het Simyo forum.

De melding krijg je via email zodra de nieuwe bundel ingaat, dan krijg je 2 mailtjes, 1 dat de bundel is beëindigd en 1 dat de bundel is ingegaan.

Zondag 1 mei gaan de bundels in, dus dan ontvang je ook deze mailtjes.

Je kunt in Mijn Simyo zien hoeveel je gaat betalen, abonnementskosten worden vooraf berekend, is dat het bedrag van de nieuwe bundel, dan is de bundel succesvol gewijzigd.
hoi franswon,

Onder welke optie in Mijn Simyo zou ik dat kunnen zien? Ik kan het namelijk niet vinden.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi miriamm,

https://mijn.simyo.nl/kosten
Hoi Franswon,
Hier staan alleen mijn kosten voor April, niet die voor Mei. Betekent dit dat ik mijn bundel niet succesvol heb aangepast?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi miriamm,

De abonnementskosten voor mei betaal je met de factuur van april. achter mijn bundels - bedrag staat een pijltje, als je hier op klikt zie je de bundels 01-05 t/m 31-05
Ik zie het, het is helaas niet gelukt met aanpassen.
Bedankt voor je hulp!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi miriamm,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat je geen bericht het gehad wat betreft het aanpassen van je bundels.

Gelukkig stond Franswon voor je klaar om je verder te helpen. Hierdoor ben je erachter gekomen dat jouw bundel niet goed gewijzigd was of dat de wijziging niet bevestigd was. Omdat je hier nu op tijd achter bent gekomen, heb je voor 1 mei je bundel alsnog kunnen aanpassen. Ik zie in het systeem terug dat dit nu succesvol aangepast is 🙂 Heb je de e-mails ter bevestiging nu wel netjes gehad?

@Franswon, heel erg bedankt voor het meedenken en je hulp :D

Groetjes,
Angela

Reageer