Skip to main content
Beantwoord

Waarom duur doen?

  • 15 June 2024
  • 27 reacties
  • 304 Bekeken

Ja waarom, Simyo?

Ik wilde mijn Simyo abonnement na 9 jaar eens ‘upgraden’, maar kwam van een koude kermis thuis. Als bestaande klant ben ik 85 euro per jaar duurder uit met hetzelfde abonnement dan een nieuwe klant. 🤯

 

Heb je thuis internet van KPN, Telfort of XS4ALL? 

  • Ja

Nieuwe klant: €8

Internetbundel aanbevolen

10GB x2 20GB: €2

Deal €1 korting

 

Bellen & sms’en 

200 min/sms x2 400 min/sms: €6

 

Bestaande klant (vanaf juni 2015): €15,14

Internetbundel

10GB x2 20GB: €9,72

 

Bellen & sms’en 

200 min/sms x2 400 min/sms: €5,42

27 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @marina63,

Bedankt voor je reactie. 

Het antwoord van @J.D.L. en @Groentjuh klopt helemaal! Super bedankt voor jullie uitleg heren. 😊

Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Roeqajja

Badge +2

@J.D.L. en @Groentjuh wederom dank!! De bevestiging van Simyo waarin stond dat de internetbundel direct inging was verdrongen in mijn inbox. Ik kwam ‘m later pas tegen. 😶 

”Je bundels gaan in per 1 juli 2024” leek me duidelijk genoeg, maar ik had ‘t mis. 

Reageer