.

Beantwoord

Waarom biedt Simyo geen grotere internetbundels aan?


Badge
Waarom kun je niet meer dan 4gb in je bundel nemen?
icon

Beste antwoord door Sean 3 May 2017, 10:05

Bekijk originele reactie

55 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Cor,

Ik snap je teleurstelling! Ik ben bang dat het op korte termijn inderdaad niet zal gebeuren. Maar ik weet bijvoorbeeld wel dat we constant bezig zijn met verbeteringen en innovaties. Dat is ook de reden dat ik je niet kan vertellen dat het níét zal gebeuren, snap je?

Dat gezegd hebbende: als je het gevoel hebt je écht toe bent aan veel meer MB's, dan vind ik het begrijpelijk dat je overstappen als optie ziet. Het is jammer, maar begrijpelijk.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,

Bedankt voor je eerlijke antwoord, uiteraard zijn jullie aan het verbeteren ook de nieuwe look ziet er mooi uit.
Ja dan vrees ik dat ik dan binnenkort na 4 jaar toch ga overstappen naar een andere aanbieder.
Ik wil jullie dan ook allemaal alvast bedanken en wens jullie allen in de toekomst het allerbeste toe.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Cor,

Dat is erg jammer om te horen!

Wie weet zien we je in de toekomst weer terug.

Ik wil je nog heel erg bedankt voor je geduld.

Groetjes,
Asma
Hoi Asma,

Ja dat is ook jammer dat een klant die al 4 jaar tevreden bij jullie zit dat die dan nu weg gaat
Maar geef me dan eens ongelijk betaal nu 24 euro voor onbetaald bellen en 4000 mb voor internet. Ga straks betalen 22.50 voor onbeperkt bellen en sms en en 14000mb das + 10
En... eventueel wat je maandelijks overhoud aan mb kan ik 3mnd mee nemen.
Maar bij Simyo gaat het of nog heel lang duren en vooral niet op korte termijn dat ik zo'n aanbod van jullie zou kunnen krijgen. Wel blijf ik bij het zelfde landelijk dekkend netwerk das dan weer een pluspunt :-)

Groeten Cor.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Cor,

Ik snap je heel goed, hoor! ;)

Alvast een hele fijne dag toegewenst.

Groetjes,
Asma

Reageer