.

Beantwoord

Waarom biedt Simyo geen grotere internetbundels aan?



Toon eerste bericht

55 reacties

Hoi Markqualm,

Geloof dat het al wel langer speelt dan die 3 mnd maar ik vrees dat er op korte termijn geen verandering in zal gaan komen. Eigenlijk is dat ook wel te lezen in de antwoorden die we terug krijgen. Denk dat er hier en daar al wel een bureau is ingestort na al dat A4 papier van we hebben het door gegeven het signaal en de wensen, maar ja ze zijn ook geen Kpn hé. Denk ook niet dat er op korte termijn iets gaat veranderen anders waren ze begin dit jaar wel met een stunt gekomen, zoals andere aanbieders. Vrees dat er al velen zijn weg gegaan de laatste tijd. Ook ik kijk het nog even aan want zou uiteraard een dief van mij zelf zijn qua bundel die ik nu kan krijgen krijg er 10000 bij voor de prijs van 22.50 en onbeperkt bellen gratis sms en overige data mee naar volgende maand 3x (totaal 14000) betaal nu 24 euro voor 4000 met onbeperkt bellen....eigenlijk niet meer voor deze tijd.
Was graag na 4 jaar hier gebleven als ze met een goede maandelijkse optie zouden gaan komen maar vrees dat dit op korte termijn toch niet zal gaan gebeuren.
En toch blijf ik erbij dat er ander argumenten mee spelen anders was het al lang verandert het kost op deze manier gewoon veel klanten en dat is gewoon jammer....
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cor,

Ik snap je teleurstelling! Ik ben bang dat het op korte termijn inderdaad niet zal gebeuren. Maar ik weet bijvoorbeeld wel dat we constant bezig zijn met verbeteringen en innovaties. Dat is ook de reden dat ik je niet kan vertellen dat het níét zal gebeuren, snap je?

Dat gezegd hebbende: als je het gevoel hebt je écht toe bent aan veel meer MB's, dan vind ik het begrijpelijk dat je overstappen als optie ziet. Het is jammer, maar begrijpelijk.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,

Bedankt voor je eerlijke antwoord, uiteraard zijn jullie aan het verbeteren ook de nieuwe look ziet er mooi uit.
Ja dan vrees ik dat ik dan binnenkort na 4 jaar toch ga overstappen naar een andere aanbieder.
Ik wil jullie dan ook allemaal alvast bedanken en wens jullie allen in de toekomst het allerbeste toe.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Cor,

Dat is erg jammer om te horen!

Wie weet zien we je in de toekomst weer terug.

Ik wil je nog heel erg bedankt voor je geduld.

Groetjes,
Asma
Hoi Asma,

Ja dat is ook jammer dat een klant die al 4 jaar tevreden bij jullie zit dat die dan nu weg gaat
Maar geef me dan eens ongelijk betaal nu 24 euro voor onbetaald bellen en 4000 mb voor internet. Ga straks betalen 22.50 voor onbeperkt bellen en sms en en 14000mb das + 10
En... eventueel wat je maandelijks overhoud aan mb kan ik 3mnd mee nemen.
Maar bij Simyo gaat het of nog heel lang duren en vooral niet op korte termijn dat ik zo'n aanbod van jullie zou kunnen krijgen. Wel blijf ik bij het zelfde landelijk dekkend netwerk das dan weer een pluspunt :-)

Groeten Cor.

Reageer