Beste antwoord door RicoK
Bekijk originele reactie
Er is geen direct klachtenformulier, maar wel een contactformulier waar mee je een klacht kenbaar kan maken.
Zie: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/klacht-337
Maar heb je een klacht dan? Wat is je klacht? Misschien is daar wel een oplossing voor.
Zie: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/klacht-337
Maar heb je een klacht dan? Wat is je klacht? Misschien is daar wel een oplossing voor.
Hoi Simone1997, welkom op het forum van Simyo :)
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Abonnementen. Het forum blijft zo overzichtelijk.
Ik zie dat de andere forumgebruikers je al hebben geholpen. Je kan op verschillende manieren een klacht indienen. Het is ook mogelijk om via het forum je klacht kenbaar te maken. Het is wel een openbaar forum, dit betekent dat andere mee kunnen kijken en mee kunnen denken.
Heb je nog vragen?
@RicoK en maikel.twinnie; bedankt voor de reacties 🙂
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Abonnementen. Het forum blijft zo overzichtelijk.
Ik zie dat de andere forumgebruikers je al hebben geholpen. Je kan op verschillende manieren een klacht indienen. Het is ook mogelijk om via het forum je klacht kenbaar te maken. Het is wel een openbaar forum, dit betekent dat andere mee kunnen kijken en mee kunnen denken.
Heb je nog vragen?
@RicoK en maikel.twinnie; bedankt voor de reacties 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.