Skip to main content

.

Op Belsimpel staan de nieuwste iPhones. Ik kan met een al afgelopen abonnement van Simyo daar niet verlengen. Je kunt alleen een nieuw 06 nummer kiezen of je moet blijkbaar een nieuwe klant zijn? Ik moet dus nu na jaren overstappen naar een andere provider om toch een iPhone 14 met abonnement te willen?

Hij geeft aan:

“Een Simyo-abonnement verlengen is niet mogelijk. Kies voor een nieuw nummer bij Simyo of een overstap naar een andere provider.”

Via chat en telefonisch snapt niemand van Simyo er iets van en moet ik het maar uitzoeken? Hoe dan? Blijkbaar is zo’n vraag hier vaker gesteld maar zie nergens antwoord, Mag ik als trouwe klant geen gebruik maken van belsimpel en nieuwe klanten wel?

Belsimpel bellen (na een half uur in de wacht) legt de bal weer bij jullie.

Hoi @ozzy2,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Wat jammer om te zien dat je hier geen duidelijkheid over hebt gekregen vanuit onze klantenservice. Ik zal dit dan ook intern bespreekbaar maken! 

Helaas is het niet mogelijk om via Belsimpel te verlengen met een toestel. Je kan enkel verlengen met de toestellen die wij op onze website aanbieden of je dient een nieuwe bestelling te plaatsen bij Belsimpel. Het spijt me dat we hierin niet meer voor je kunnen betekenen. Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten 😊!

Groetjes,
Amy

Wat bedoel je met een nieuwe bestelling plaatsen op Belsimpel? Moet ik eerst mijn abonnement bij jullie opzeggen dan? Ik wil wel mijn nummer houden.

@ozzy2  Excuses als het niet duidelijk was. Ik bedoel hiermee een geheel nieuwe bestelling plaatsen met een nieuw nummer als je een toestel wilt via Belsimpel. Met een bestaand Simyo nummer verlengen met toestel via Belsimpel is helaas niet mogelijk. 

Oke erg jammer dat jullie bestaande klanten alleen voor jullie oude iPhones laat kiezen. Eens kijken of ik dan niet toch beter na al die jaren naar een andere provider kan met mijn partner. Ik wil wel mijn nummer behouden namelijk,

Ik lees ook nog ergens dat iemand wel werd geholpen op deze manier, zie verhaal hieronder?

————————————-

“Na een telefoontje met een van jullie medewerkers weet ik wat te doen. Hij gaf mij namelijk de goede tip om aan te geven dat ik overstap van KPN naar Simyo. Ondanks dat dit niet het geval is was dit de enige weg wanneer ik nummerbehoud wil.”

Hoi Friesian, 

De werknemer heeft until death do us part helemaal juist geïnformeerd 🙂 Dit is een welbekende 'work-around', als een website de aanvraag niet accepteert met Simyo gegevens 🙂. Er komt dan wel een afwijzing in eerste instantie, waarna we deze aanvraag voor de klant aanpassen. 

Is alles gelukt, until death do us part? 

Groetjes, Tiury

———————-

Hoi @ozzy2,

Bedankt voor je bericht. Voor zover wij weten is dit niet mogelijk maar ik kan intern even bespreken of we een uitzondering voor je kunnen maken en zo wellicht nog iets voor je kunnen betekenen. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan leg ik dit even voor bij de desbetreffende afdeling. 

Groetjes,
Amy

Gedaan