.

Beantwoord

verschil tarieven sim only abonnement

  • 18 August 2015
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Badge
hoi, ik was van plan over te stappen van prepaid naar sim only en heb de tarieven bekeken en de tarieven die mijn broer betaald echter betaald hij 2 euro minder (8 euro) bij hetzelfde abonnement terwijl wanneer ik overstap voor hetzelfde abonnement 10 euro moet betalen, hoe kan dit nu?
icon

Beste antwoord door Angela 19 August 2015, 09:38

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als jouw broer al langer klant is en hij heeft nog steeds zijn oorspronkelijke belbundel dan bestaat de kans dat hij een tarief betaalt dat voor nieuwe klanten niet meer beschikbaar is. Bijvoorbeeld, de 100 min/SMS bundel was vroeger 3 euro per maand (jaarcontract), maar nieuwe klanten betalen nu 4 euro. Verder heeft jouw broer misschien een contract van 1 jaar en jij kijkt naar een maandelijks opzegbaar abonnement. Dat zijn dus twee redenen waarom je een verschil in de tarieven ziet.
Badge
dank Scotsman, dan zou het kunnen liggen aan het tarief van het oude contract, we hebben allebei de jaarcontracten bekeken en vergeleken
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Handelsonderneming,

Goed dat jij jouw vraag hier komt stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er verwarring is over de tarieven van onze abonnementen. Sorry hiervoor. Zoals Scotsman geheel terecht aangeeft, kan het zijn dat jouw broer nog gebruik maakt van oudere tarieven. Eens in de zoveel tijd verandert dit. De ene keer kan dit gunstig zijn en de andere keer ben je net iets duurder uit. Natuurlijk doen we ons best om altijd het mooiste aanbod te hebben en de beste kwaliteit te leveren. Als je weet wanneer jouw broer zijn abonnement heeft afgesloten, kun je hier de oude tarieven bekijken en vergelijken. Kom je er niet uit? Laat het dan even weten. Ik kijk graag met je mee.

@Scotsman, je antwoord is helemaal goed 🙂 Bedankt hiervoor!

Groetjes,
Angela

Reageer